ارسال پول به ایران

ارسال پول به ایران

ارسال پول به ایران

آشنایی با روشهای ارسال پول به ایران از اقصی نقاط جهان. بررسی مشکلات ، محدودیتها و موانع موجود در نقل و انتقالات بانکی بین ایران و سایر کشورهای جهان. اگر در خارج از کشور اقامت دارید، به احتمال خیلی زیاد تاکنون مشکل ارسال پول را به ایران داشته اید. دشوار شدن قوانین مالی و پولی اتحادیه اروپا و همچنین تحریمهای کشور آمریکا برای مبارزه با پولشویی و پیشگیری از تخلفات مالی ، تروریستی ، قاچاق ، پولشویی و … همزمان با تشدید تحریم های همه جانبه امریکا علیه ایران، باعث گردید تا اغلب بانک ها در کشورهای اروپایی و آمریکا از هرگونه نقل و انتقال ارز خارجی به نیابت از بانک های ایرانی خودداری نمایند. اما این موضوع، یعنی ارسال پول به ایران غیر ممکن و نشدنی نیست. برای حل این مشکل راه حل های زیادی وجود دارد، گرچه ممکن است سخت و پیچیده باشند.بی شک مهمترین عاملی که باعث سختی انتقال ارز از خارج کشور به داخل ایران شده، تحریم های آمریکا علیه ایران است. به طوری که امکان افتتاح حساب در بانک های خارجی با پاسپورت ایرانی متاسفانه در اکثر کشورها امکان پذیر پذیر نیست. متاسفانه محدودیتهایی از سوی حکومت ایران هم در مورد بانک های جهانی اعمال شده و در شرایط فعلی، سیستم بانکی ایران به لحاظ محدودیت، قابلیت انجام تقاضاها و انتظارات ایرانیان، در زمینه مبادلات پولی و خدمات پرداخت بین المللی را ندارد. قدرت نظامی آمریکا و همچنین روابط تجاری که با کشورهای مختلف دارد باعث شده است بسیاری از کشورها از تحریم ها تبعیت کنند و اجازه انتقال پول به ایران یا خدمات بانکی و مالی را ندهند.

مردم داخل کشورمان به دلیل گرفتار شدن  ایران در تحریم های متعدد کشورهای دیگر، به سختی می توانند درآمدهای ارزی خود را در ایران دریافت کنند یا از خارج از کشور برای آن ها پولی ارسال شود.با این حال ساکنین ، گردشگران یا مسافران ایرانی در کشورهای اروپایی و سایر کشورهای دنیا نیز برای تبدیل پول خود در مقادیر کم نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

موارد ذکر شده باعث شده است کار برای خیلی از کسانی که خارج از کشور اقامت دارند یا می خواهند به هر دلیلی از یک کشور دیگر برای ایران پول ارسال کنند، بسیار سخت شود. اگر شما نیز به دنبال چند راه حل ساده و مطمئن برای ارسال پول به ایران از اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و یا سایر کشورها می‌گردید و می خواهید گره از کارتان باز شود، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا روش های ارسال پول به ایران را با یکدیگر بررسی کنیم.

انتقال پول به ایران
انتقال پول به ایران

 

متاسفانه خیلی از شرکت های بزرگ در صنعت نقل و انتقال پول مانندvisa, master western union، paypal ، moneygram ، xoom و … در ایران نمایندگی ندارند و خدمات ارائه نمی دهند.

اما جای نگرانی نیست ، هدف ماساده است: ارائه خدمات مالی عالی ، در کوتاه ترین زمان ممکن با نرخ انتقال منطقی 🙂

اگه یه نفر از خانواده یا فامیل شما در خارج از ایران قصد ارسال پول واسه شما در ایران داره، اگه دنبال راهی برای انتقال پولتون هستید ، شرکت تایماز شما رو راهنمایی میکنه که به یکی از روش های مختلف و قابل ضمانت، این کار را برای شما انجام دهد. خدمات شرکت تایماز در این زمینه، فقط نقل و انتقال های قانونی را در برمی گیرد.
شرکت تایماز با بهره مندی از امکانات نوین و گسترده دیگر شرکت های هم خانواده خود و اتصال به سریعترین و معتبرترین شبکه های بانکی واسط در سراسر دنیا، ارز مورد نظر شما را به سهولت و در کمترین زمان ممکن ، به صورت ریال به فرد یا حساب بانکی معرفی شده توسط شما، در سراسر ایران تحویل خواهد داد.

حواله بانکی به ایران:

شما در هر کشوری که هستید کافی است از طریق سیستم بانکی (سیستم سوئیفت) وجه مورد نظر را از بانک مبدا خود به یکی از حساب های معرفی شده شرکت تایماز در کشور ترکیه یا سایر کشورهایی که مشاوران معرفی میکنند واریز نمایید. در کمتر از 24 ساعت، پس از کسر کارمزد توسط بانک های مبدا و واسط و با توجه به نوع و نرخ روزانه ارز به حساب ما واریز شده، و معادل آن ریال درهر نقطه از ایران توسط گیرنده حواله قابل برداشت خواهد بود.

مانی گرام و وستر یونیون:

سرویس ارسال پول به ایران در تایماز، با کمترین کارمزد بوده و مبلغ کارمزد توسط بانک مبدا و واسط یا شرکت انتقال دهنده وجه از حواله شما کسر می گردد. این مبلغ با توجه به بانک یا شرکت انتقال دهنده و نوع و مقدار ارز متغیر است. بنابراین در مواقعی که میخواهید حواله با مبلغی دقیق انجام گیرد بهتر است کمی بیشتر از مبلغ مورد نظر ارسال کنید.

ارسال پول از طریق پی پال:

در صورتی که درآمدی با منشا قانونی و سورس ارز تایید شده دارید، اکانت پی پال ما در اختیار شما قرار می گیرد تا شرکت مربوطه یا شخص دارنده حساب پی پال، مستقیما ارز را به آن منتقل کند. معادل ارز پی پال به ریال، کمتر از 24 ساعت به حساب شما واریز می شود. پس از دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم ارسال پول به ایران را تکمیل و به ضمیمه رسید حواله پول از طریق حساب پی پال، برای ما ارسال نمایید.

تحویل نقدی در محل:

امکان دریافت نقدی ارز در برخی کشورها و تحویل معادل ریالی آن در ایران وجود دارد. پس از عضویت در سایت، فرم ارسال پول به ایران را تکمیل و سپس از طریق تلفن، ای میل یا بخش پشتیبانی آنلاین سایت سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. پشتیبانی سایت به صورت آنلاین در وبسایت، واتس اپ، تلگرام و به صورت تلفنی، مقدور می باشد.

۱- کشور خود و مبلغ ارزی را انتخاب نمایید

در ادامه روش ارسال پول به ایران را انتخاب کنید تا مبلغ دریافتی در ایران با نرخ لحظه ای ارز در ایران محاسبه شود.

۲- جزییات مراحل انتقال را بررسی نمایید و اطلاعات دریافت کننده وجه در ایران را ارسال کنید

در راستای مبارزه با پولشویی مشخصات دقیق ارسال کننده و دریافت کننده وجه بررسی و مدارک مربوطه اخذ خواهد شد.

۳- ارسال خود را نهایی کنید

پس از تایید تمیز بودن منبع پول ، مبلغ نهایی شده به حساب شما ارسال و رسید دریافت خواهد شد.

روش های ارسال پول به ایران

همانطور که در بالا گفتیم رفع موانع انتقال پول به ایران غیر ممکن نیست و هر مساله ای راه حلی دارد. بنابراین در بخش بعد می خواهیم چند مورد از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

خرید و فروش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال

نقل و انتقال پول به ایران از طریق ارز دیجیتال
نقل و انتقال پول به ایران از طریق ارز دیجیتال

شما می توانید با استفاده از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال معتبر دیگری مانند اتریوم به راحتی برای ایرانیان داخل کشورمان پول خود را ارسال کنید.

در این روش فردی که در خارج اقامت دارد باید از سرویس هایی که در ادامه راجع به آن ها خواهیم گفت، بیت کوین خریداری کند و آن را به کیف پول شخصی فردی که داخل ایران است ارسال کند.

به این ترتیب شخصی که در ایران اقامت دارد می تواند بیت کوین را بفروشد و آن را به ریال تبدیل کند. زمان ارسال انتقال بیت کوین به ایران زمان زیادی نمی برد (البته به شلوغی شبکه و کارمزد تراکنش نیز بستگی دارد) و شما به سادگی می توانید این ارز دیجیتال را در یکی از صرافی های معتبر داخلی بفروشید.

برای خرید بیت کوین در خارج از کشور می توانید به صرافی هایی مانند بایننس مراجعه کنید و با شارژ حساب خود این کار را انجام دهید.

البته این روش از مشکل هایی نیز برخوردار است. به عنوان مثال به علت نوسانات قیمت بیت کوین ممکن است قیمت ها نیز تغییر کند و موقع تبدیل آن به ریال، ارزش پول زیاد یا کم شود.

از دیگر معایب این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که تعدادی از کشورها خرید و فروش بیت کوین را ممنوع کرده اند. همچنین ممکن است استفاده از والت کیف پول، برای کسانی که آگاهی زیادی از تکنولوژی ندارند مشکل بزرگی باشد.

همه چیر درباره بیت کوین در بلاگ پست “بیت کوین چیست؟”

ارسال ارز به ایران از طریق ارسال حواله سوئیفت

ارسال پول به ایران

اگر نمی توانید به اشخاص و صرافی ها اعتماد کنید و نگران پولتان هستید یا می خواهید یک جای مطمئن برای انتقال پولتان به ایران پیدا کنید، انتقال ارز را از طریق حواله سوئیفت واسطه شرکتی پیشنهاد می کنیم.

سوئیفت واسطه شرکتی به امن ترین و ساده ترین شکل ممکن، پول شما را به هر کجای دنیا که بخواهید انتقال خواهد داد. سوئیفت واسطه شرکتی به شما این اجازه را می دهد تا مقدار کارمزد را بین خودتان و گیرنده تقسیم کنید یا آن را از اصل پول کم می کند.

هر چند کارمزد این شبکه بسیار کم بوده، اما برای متقاضیان چندین انتخاب قرار داده است تا این شبکه یکی دیگر از روش های ارسال پول به ایران باشد.

سوئیفت واسطه شرکتی همچنین نسبت به سایر حواله های ارزی از تعرفه کمتری برخوردار است و فرآیند انتقال پولتان را در عرض یک الی سه روز به پایان می رساند. شما با استفاده از سوئیفت واسطه شرکتی می توانید پول خود را به هر کجای دنیا که بخواهید انتقال دهید، مگر در مواردی خاص که در قوانین استفاده از این سرویس ذکر شده اند.

 

پی پال

پی پال نیز یکی دیگر از روش های ارسال پول در سطح جهان است اما فعلا به علت تحریم ها، کاربران ایرانی قادر به استفاده از آن نیستند و هیچ خدماتی به شما ارائه نخواهد داد. با این حال مجددا بسیاری از شرکت ها با دریافت هزینه برای شما یک حساب باز می کنند که می توانید با رعایت نکاتی که یادآور می‌شوند انتقال پول را انجام دهید.

وب مانی

وب مانی نیز یک سیستم پرداخت مالی بین المللی است که دفتر مرکزی آن در کشور روسیه قرار گرفته است.

نکته مثبتی که در مورد وب مانی وجود دارد این است که تحریم ها بر خلاف شبکه های دیگر، تاثیری روی آن نداشته اند و کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی می توانند دلار وب مانی را خرید و فروش کنند. برای انتقال پول از خارج به داخل ایران می توانید به راحتی و بدون دردسر از این شبکه استفاده کنید.

پرفکت مانی

استفاده از خدمات پرفکت مانی یکی دیگر از روش های ارسال پول به ایران است که مانند وب مانی دلار آن داخل کشورمان خرید و فروش می شود و هیچ تحریمی متوجه کاربران ایرانی نیست.

حواله ها ابتدا بحساب مدیر دانشیار در اروپا واریز می شود و سپس پیگیری های لازم جهت انتقال آن به بانک های ایرانی انجام می گردد.

در دانشیار امکان حواله به تمامی بانک های ایرانی وجود دارد.

کلیه حواله ها در کمتر از 12 ساعت قابل انجام است بجز حواله هایی که ممکن است بانکهای واسط زمانی بیش از یک روز در دستور کارشان باشد. توجه داشته باشید که در روزهای شنبه و یکشنبه بدلیل تعطیلی بانک ها امکان انجام حواله ممکن نیست. همچنین واریز مبلغ بحساب دانشیار می تواند از طریق بانک و یا وسترن یونین صورت گیرد.

در انجام کلیه حواله ها کمترین کارمزد در نظر گرفته می شود.

جهت انجام حواله ازکشورهای اتحادیه اروپا به ایران می توانید درخواست خود را از طریق راه های ارتباطی زیر به تایماز بفرستید.

لینک مرتبط:

صرافی ایرانی

 

ارتباط با ما از طریق شماره های :

  • 0098-912-855-1747   فقط واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0098-912-355-355-4   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

 

—–(((برای دیدن نرخ لحظه ای یورو و دلار و سایر ارزها در سامانه بانک مرکزی ، سنا -کلیک کنید )))—–

 

وبلاگ شرکت تایماز در خصوص روشهای انتقال پول و سایر مطالب، بصورت مستمر در حال بازبینی و به روزرسانی می باشند.

 

۵ دیدگاه برای “ارسال پول به ایران

  1. اشتراک‌ها: انتقال پول از اروپا به ایران با کمترین کارمزد - شرکت تایماز 00905376865704

  2. cialis cheapest online prices گفته:

    An intriguing discussion is worth comment. I do believe that you should
    write more about this subject matter, it might not be a taboo subject but typically
    people don’t discuss these subjects. To the next!
    All the best!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *