خرید زمین در آنتالیا مزایای زیادی در آینده دارد و به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت قطعا می توانید شاهد رشد و پیشرفت آن باشید در ادامه می خواهیم در این مورد بیشتر توضیح دهیم همانطور که می دانید مکان های زیادی در جهان وجود دارد که می توان برای مدت طولانی به آن رفت یا زندگی کرد مردم به دنبال بهترین مکان برای خود و خانواده خود هستند برای یافتن بهترین مکان ها، افراد علل و عوامل مختلفی را ارزیابی می کنند.

زیرا آنها باید تا آخر عمر تصمیم بگیرند و انتخاب بهترین مکان برای خرید زمین بسیار مهم است وقتی به زندگی در کشوری دیگر فکر می کنید، می توان دلایل و عوامل اصلی را در مقابل رویاها مشاهده کرد بنابراین، آنها شروع به ارزیابی همه شرایط مانند داده های اقتصادی، گزینه های تجاری، شهرها، جمعیت، اهمیت ژئوپلیتیکی، اهداف دولتی، مسائل تجاری، حوزه های مالکیت و غیره می کنند مطمئنا بهترین چیز این است که کشورهای شگفت انگیز و قابل اعتماد را پیدا کنید.

اگر عوامل خوب و فرصت ها جذاب باشد، خارجی ها می توانند در املاک یا زمین های کشاورزی برای فروش در ترکیه سرمایه گذاری کنند، جایی که می توانند زندگی خود را از ابتدا بسازند مجموعه تایماز طیف گسترده ای از املاک را در ترکیه برای فروش به سرمایه گذاران ارائه می دهد شهرها و شهرک های زیبا و جذابی وجود دارند که می توانید تا آخر عمر در آنها زندگی کنید و داشتن موارد مفید در اطراف منطقی است.

زیبایی بصری نیز هنگام خرید زمین در آنتالیا مهم است زیرا همه مردم دوست دارند در فضاهای بزرگ با درختان، دریاچه ها، دریا و چیزهای مشابه زندگی کنند آتالیا در مقایسه با سایر کشورها مملو از مناطق طبیعی سرسبز و زیبایی های دیدنی است طبیعت تنها عامل نیست اما عوامل دیگری مانند عملکرد اقتصادی کشور نیز مهم است.

اقتصاد ترکیه بسیار پویا و امیدوارکننده است انتظار می رود اقتصاد ترکیه با تحولات جدید سریعتر رشد کند دولت ترکیه تغییرات قانونی زیادی به ویژه به نفع سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است و بر اساس بازخوردهای مثبت، دولت همچنان به تغییرات لازم ادامه می دهد اگر به دنبال خرید زمین در آنتالیا برای سرمایه گذاری هستید، اکنون زمان مناسبی است پس برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم متخصص تایماز برای خرید زمین در آنتالیا تماس بگیرید.

همه چیز در مورد خرید زمین در آنتالیا

این روزها همه کسانی که سرمایه دارند ترجیح می دهند برای جلوگیری از کاهش ارزش پول خود زمینی را برای ساخت و ساز یا کشاورزی در آنتالیا بخرند قبل از سال 2019 قانون دولت ترکیه برای اخذ اقامت، خرید زمینی به ارزش دو میلیون دلار بود، اما این قانون در سال 2019 تغییر کرد و مبلغ آن به 350 هزار دلار کاهش یافت.

این کاهش مبلغ باعث شد تا خارجی ها بیشتر برای خرید زمین در آنتالیا سرمایه گذاری کنند خرید زمین در آنتالیا برای سرمایه گذاران خارجی دارای مزایا و امتیازات ویژه ای است که در این مقاله به تفصیل به آن پرداختیم همچنین اگر قصد دارید در مورد خرید زمین در آنتالیا، و تمامی مراحل مربوط به قوانین آن اطلاعات کافی داشته باشید می توانید تا پایان مقاله با مجموعه تایماز همراه باشید.

مزایای خرید زمین در آنتالیا

اگر قصد خرید زمین در آنتالیا را دارید، ابتدا باید مزایای آن را بدانید مزیت های خرید زمین در آنتالیا به این صورت است که:

  • خرید زمین در آنتالیا یک سرمایه گذاری مطمئن برای شماست زیرا ارزش زمین ترکیه در حال افزایش است با رشد قلمرو ترکیه، نه تنها پول شما حفظ می شود در عوض، ارزش آن دو برابر خواهد شد.
  • رشد چند برابری خاک آنتالیا و سرمایه شما باعث می شود از نظر مالی کمتر در برابر تورم در ایران آسیب پذیر باشید.
  • خرید زمین در آنتالیا به خارجی ها اجازه می دهد تا تابعیت و حقوق شهروندی ترکیه را دریافت کنند، اگرچه قیمت زمین خریداری شده توسط آنها باید در سطحی (بیش از 450 هزار دلار) باشد که توسط دولت ترکیه تایید شده است.
  • با اخذ تابعیت ترکیه مراحل تحصیل و کار در این کشور با سهولت بیشتری فراهم می شود اقامت ترکیه به شما این امکان را می دهد که با پاسپورت این کشور بیمه بگیرید و بدون محدودیت به کشورهایی مانند اروپا و آمریکا سفر کنید.
  • خرید زمین در آنتالیا برای افراد این قابلیت را فراهم می کند که وام هایی با نرخ بهره پایین دریافت کنند.
  • کشور ترکیه از نظر مرزی به ایران نزدیک است و همین نزدیکی خرید زمین در آنتالیا را برای شما آسان می کند.
  • اگر شما مبلغی را که برای خرید زمین در آنتالیا در نظر گرفته اید می توانید زمین مورد نظر خود را خریداری کنید و سالانه اقامت خود را تمدید کنید پس از 5 تا 8 سال اقامت در ترکیه شرایط اقامت دائم شما فراهم می شود.
  • خرید زمین در آنتالیا جهت ساخت و ساز مسکونی شرایط و موقعیت زندگی را در ترکیه برای شما آسان می کند.

خرید زمین در آنتالیا به عنوان سرمایه گذاری

به منظور خرید زمین در آنتالیا به شما اجازه می دهد که مطابقت داشته باشید و در این کشور بمانید، باید در مدت دو سال از زمین خود برای ساخت و ساز استفاده کنید برای خرید زمین در آنتالیا برای مقاصد سرمایه گذاری، باید به دنبال شهرهایی باشید که رشد زمین در آنها همیشه در حال افزایش است استانبول، آنکارا، ازمیر و آلانیا مناسب هستند.

تشویق سرمایه گذاری در زمین های کشاورزی ترکیه

ترکیه به دلیل پتانسیل و توانایی هایی که در زمینه کشاورزی دارد افراد بیشتری را جذب خود می کند و انگیزه بسیاری از افراد سرمایه گذار در زمین های کشاورزی به شرح زیر است:

  • حاصلخیز بودن زمین های ترکیه باعث رشد محصولات کشاورزی و محصول می شود.
  • آب و هوای ترکیه برای فعالیت های کشاورزی بسیار مناسب است.
  • ترکیه به دلیل موقعیت تجاری و جغرافیایی خود در تنگه بسفر، قادر است محصولات کشاورزی را به طیف وسیعی از کشورها، یعنی 190 کشور جهان صادر کند.
  • کیفیت و ماندگاری تمامی محصولات کشاورزی در این کشور برای همه شناخته شده و مورد قبول است و مورد تحسین قرار گرفته است بنابراین می توانید محصولات کشاورزی زمین خود را به سراسر جهان بفروشید و صادر کنید.
  • محصولات کشاورزی ترکیه شباهت زیادی به محصولات کشاورزی ایران دارد بنابراین در زمینه توسعه این محصولات با کمترین چالش مواجه خواهید شد و محیط کار برای شما آسان و آشنا خواهد بود.
  • دولت ترکیه برای افرادی که در این کشور قصد سرمایه گذاری در کشاورزی هستند بسیار حمایت می کند.

در ادامه شاید این سوال برایتان جالب باشد که چرا خارجی ها در ترکیه زمین می خرند؟ خرید زمین در آنتالیا ترکیه به عنوان سرمایه بسیار برای خارجی ها شرایط ایده آلی است تا بتوانند اقامت، پاسپورت و حقوق شهروندی ترکیه را در کنار تجربه یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور دریافت کنند.

خرید زمین در آنتالیا برای کشت

در سال های اخیر خرید زمین در آنتالیا ترکیه برای کشاورزی به ویژه در شهر کوش آداسی مورد استقبال سرمایه داران خارجی قرار گرفته است به گفته وزیر کشاورزی ترکیه، سرمایه گذاران خارجی 543 هکتار زمین کشاورزی در 20 منطقه ترکیه خریداری کرده اند در سال 2019، سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران خارجی در بخش زمین کشاورزی در ترکیه بالغ بر 45 میلیون دلار بوده است.

شایان ذکر است که بدانید هر سال بر تعداد سرمایه گذاران خارجی که زمین کشاورزی در آنتالیا ترکیه خریداری می کنند به مروز زمان اضافه می شود زیرا اگر زمین کشاورزی را به عنوان سرمایه گذار خارجی در ترکیه خریداری کنید، می توانید مطمئن باشید که سرمایه داران خلیج همیشه زمین شما را با قیمت بالا می خواهند.

شرایط برای افرادی که اقامت در ترکیه را دارند به راحتی فراهم می شود زیرا با خرید زمین زمانی که تایید می شود شما می توانید در زمین خود به مدت حداکثر دو سال پس از خرید به امور کشاورزی، کشت و برداشت محصولات کشاورزی مشغول شوید.

  • یک بیمه نامه بین المللی برای صاحبان زمین های کشاورزی در ترکیه صادر می شود.
  • شرایط تحصیل برای کسانی که دارای زمین کشاورزی در ترکیه هستند بسیار راحت تر از دیگران خواهد بود.
  • دولت ترکیه از مالکان زمین های کشاورزی بیش از 10 هکتار حمایت می کند و به آنها یارانه می دهد تا بتوانند سرمایه گذاری های خود را توسعه دهند.
  • دولت ترکیه 4 میلیون لیر را به عنوان بودجه حمایتی برای سرمایه گذاران زمین های کشاورزی در نظر گرفت و سرمایه گذاران را از پرداخت مالیات محصولاتی مانند کودهای کشاورزی معاف کرد.
  • دولت ترکیه در اعطای تسهیلات خود تفاوتی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی قائل نیست.
  • بیشتر زمین های کشاورزی در ترکیه به دلیل آب و هوای مناسب حاصلخیز و قابل کشت است.
  • هزینه کارگران کشاورزی در ترکیه کم است بنابراین شما می توانید زمین خود را با هزینه مناسب کشت کنید.
  • ترکیه از نظر وضعیت تجاری و اقتصادی در موقعیت مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی قرار دارد.

محصولات کشاورزی برای کشت در اراضی ترکیه کدامند؟

بنابراین اگر می خواهید خرید زمین را در ترکیه را به قصد کشاورزی می خواهید پس بهتر است انواع صیفی جات را در زمین خود پرورش دهید زیرا خرید زمین در آنتالیا ترکیه باید از یک سری قوانین پیروی کند تا به شما امکان خرید بدهد در قسمت زیر برخی از شرایط و کنترل های خرید زمین های کشاورزی را فهرست می کنیم.

  1. اتباع خارجی برای خرید زمین کشاورزی در ترکیه باید از وزارت تملک زمین مجوز بگیرند.
  2. طبق قوانین در ترکیه افراد خارجی می توانند تا یک و سوم هکتار زمین کشاورزی در ترکیه خریداری کنند.
  3. حق مالکیت و خرید زمین کشاورزی زمانی در اختیار شخص قرار می گیرد که از زمین خود فقط برای کشت و برداشت استفاده کند و نه برای طرح های کشاورزی تجاری.

بهترین شهرها برای خرید انواع زمین در ترکیه

بهترین شهرها برای خرید زمین در آنتالیا ترکیه شهرهایی هستند که از نظر امکانات و موقعیت موقعیت مطلوبی دارند این شهرهای ترکیه عبارتند از:

استانبول: منطقه وسیع، جریان زندگی و بسیاری از امکانات استانبول، افراد بیشتری را برای اقامت در این شهر پر رونق جذب می کند اکثر افرادی که در استانبول زمین می خرند از عربستان سعودی، آمریکا و اروپا هستند در اطراف استانبول زمین های کشاورزی با آب و هوای خوب و مناسب برای سرمایه گذاری یا کشاورزی وجود دارد.

آنتالیا و آلانیا: آنتالیا مرکز صنعت گردشگری ترکیه با آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای است خرید زمین در آنتالیا برای افرادی که سرمایه کافی دارند مناسب است زیرا قیمت زمین در آنتالیا ارزان نیست البته در استان آنتالیا بهترین گزینه بودجه آلانیا است.

آنکارا: این شهر زیبا از ترکیه یکی از شهرهای صنعتی و تجاری برای افرادی است که تصمیم دارند هر گونه فعالیت تجاری انجام دهند بنابراین قیمت زمین در مقایسه با دیگر شهرهای ترکیه کمی مناسب تر و نقرون به صرفه تر است به همین دلیل برخی افراد ترجیح می دهند در آنکارا زمین بخرند.

ازمیر: ازمیر یکی دیگر از شهرهای مناسب برای خرید زمین در ترکیه است این شهر در غرب ترکیه واقع شده و آب و هوای آن ساحلی است جاذبه های تاریخی زیادی در ازمیر باعث شده تا افراد زیادی تمایل به سفر یا زندگی در این شهر داشته باشند شرایط آب و هوایی در این شهر بسیار مناسب برای زمین است اگر قصد خرید زمین در ازمیر را دارید، حتما بخشی از زمین خود را برای کشت اختصاص دهید.

بورسا: اگر قصد شما در این شهر توریستی این است که ملک خود را در شهری در ترکیه با آب و هوای معتدل و سرسبز خریداری کنید، بورسا بهترین انتخاب است بورسا تقریبا در شبه جزیره آناتولی و جنوب شرقی مرمره واقع شده است و به عنوان یکی از مراکز صنعتی ترکیه شناخته می شود در بورسا علاوه بر رونق زمین‌های کشاورزی، اسب‌داری و گاوداری به عنوان یک فعالیت درآمدزا در بین مردم رواج زیادی دارد.

فتحیه: بسیاری از مردم قصد دارند در فتحیه زمین با قیمت مناسب بخرند به همین دلیل قیمت و هزینه های زمین در این شهر زیبا بسیار مقرون به صرفه است و شهر مناظر زیبایی دارد فتحیه در غرب ترکیه و در محل تلاقی دریای اژه و دریای مدیترانه واقع شده است.

میانگین قیمت زمین در ترکیه

طبق گزارشات اخیر قیمت تقریبی زمین مسکونی در ترکیه در حال نوسان است اما گفته شده میانگین قیمت زمین کشاورزی در ترکیه 35 دلار یا بیشتر در هر متر مربع است البته این قیمت در شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است و بستگی به موقعیت زمین دارد آنکارا و بورسا شهرهایی در ترکیه هستند که قیمت زمین در آنها کمتر از سایر شهرها است.

شاید با خواندن این مقاله برایتان جالب باشد بدانید چرا آنتالیا یکی از بهترین شهرها برای خرید زمین در ترکیه است؟ یا چرا بسیاری مشاوران املاک این شهر توریستی و گردشگری را برای خرید زمین توصیه می کنند؟ اگر می خواهید بدانید چرا، مزایای خرید زمین در آنتالیا را در این مقاله بخوانید.

  • با خرید زمین در آنتالیا می توانید از حقوق شهروندی در ترکیه برخوردار شوید.
  • خرید زمین در آنتالیا نسبت به برخی از شهرهای اروپایی ارزانتر است.
  • زمین های آنتالیا هر سال به طور قابل توجهی رشد می کنند و ارزش آنها بیشتر و بیشتر می شود.
  • آنتالیا یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه با امکانات تجاری و صنعتی است که با خرید زمین در آنتالیا می توانید از امکانات زیادی بهره مند شوید.
  • طبق آمار، بیشترین میزان خرید و فروش زمین در آنتالیا صورت می گیرد بنابراین همیشه یک مشتری برای زمین شما در آنتالیا وجود دارد.
  • آب و هوای مطلوب آنتالیا امکان کشت و استفاده از زمین های کشاورزی را چندین برابر افزایش می دهد.

میانگین قیمت خرید زمین در آنتالیا

لازم است بدانید انواع زمین کشاورزی در این کشور خوش و آب و هوا که به تارلا معروف هستند از دو نوع تشکیل شده است:

  1. مناطقی که منتقل نشده اند
  2. زمین زیر کشت

قیمت زمین کشاورزی و مسکونی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما میانگین قیمت زمین در آنتالیا 459 لیر برای هر متر است.

قیمت خرید زمین در آنتالیا با توجه به موقعیت و شرایط متفاوت است یعنی اگر زمین مسکونی شما در بشیکتاش قرار داشته باشد قیمت هر متر مربع 17000 لیر خواهد بود در مناطقی مانند بیکوز، باکرکوی و ایوپ، قیمت زمین مطلوب تر است و به ترتیب حدود 1056، 9560 و 7526 لیر برای هر متر مربع قیمت دارد در برخی از مناطق استانبول زمین های مسکونی با قیمت هر متر مربع 6000 لیر یافت می شود.

طیف گسترده ای از املاک و مستغلات در ترکیه با قیمت های بسیار مناسب: ترکیه شهرهای متفاوت و منحصر به فردی دارد که برای خارجی ها بسیار جذاب است مقاصد ویژه تعطیلات مانند آنتالیا، ازمیر، ساپانکا و بورسا به دلیل استانداردهای بالای زندگی، طبیعت و غیره هزاران نفر را به خود جذب می کنند.

موضوع دیگری که می توان در مورد آن بحث کرد، وضعیت ژئوپلیتیکی کشور است ترکیه پلی بین اروپا و آسیا است بسیاری از مردم و گردشگران از این جاده ها و زمین ها برای سفر، تعطیلات یا تجارت استفاده می کنند آنها از هر نقطه ای از کشور که مملو از جاذبه های تاریخی و گردشگری است دیدن می کنند این بدان معناست که او مشتریان بالقوه زیادی دارد.

ترکیه مزایای مالیاتی و سایر مزایای بسیاری برای خارجی ها دارد آنها هنگام خرید زمین مسکونی جدید یا زمین کشاورزی برای فروش در ترکیه مالیات زیادی نمی پردازند همچنین خانه های زیادی در ترکیه وجود دارد که بسیار جذاب هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند می توانید گزینه های شگفت انگیزی را در نزدیکی دریا یا دریاچه ها در صفحات فهرست ما پیدا کنید .

همچنین گزینه های ویلایی زیادی برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که تنها زندگی می کنند وجود دارد علاوه بر این اکثر این ویلاها دارای چشم اندازهای بی نظیری هستند نوع دیگری از املاک و مستغلات آپارتمان های فروشی در ترکیه است بنابراین واحدها را می توان در مراکز شهرها یا اطراف شهرها قرار داد خارجی ها می توانند طعم ساختمان های بزرگ و مزایای آنها را بچشند از پنجره خانه می توانید جنگل را ببینید یا به راحتی به مناطق ورزشی در مجتمع های آپارتمانی بروید.

در نتیجه اگر یک خارجی بخواهد در ترکیه زندگی کند، املاک زیادی در بهترین مناطق وجود دارد برای بررسی لیست زمین های مسکونی فروشی در آنتالیا ترکیه کافیست از وب سایت تایماز دیدن کنید!

فروش زمین با پروانه ساخت ویلا در آنتالیا

آنتالیا به دلیل آب و هوای مناسب و مجاورت با سواحل مدیترانه برای ساخت ویلا و خانه بسیار مناسب است ساخت ویلا در آنتالیا به طور چشمگیری افزایش یافته است لازم به ذکر است بدانید این زمین دارای مجوز ساخت آپارتمان و ویلا است این زمین در نزدیکی مناطق مسکونی واقع شده و از خیابان اصلی به راحتی قابل دسترسی است اگر به دنبال خرید زمین در آنتالیا ترکیه هستید و یا اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد ساخت ویلا در آنتالیا هستید برای مشاوره شخصی رایگان با تعیین وقت قبلی با تایماز تماس بگیرید.

خرید زمین در آنتالیا همراه با مجوز ساخت ملک و ویلا در آنتالیا می باشد این کشور زیبا به دلیل داشتن ساحل و دریای زیبایش و همچنین آب و هوای مناسب برای ساخت انواع ویلا و خانه بسیار انتخاب خوبی است ساخت ویلا در آنتالیا به طور چشمگیری افزایش یافته است به همین دلیل خریداران زمین ویلا در ترکیه ترجیح می دهند زمین را با مجوز ساخت ویلا خریداری کنند.

لازم است که بدانید که این زمین ها دارای پروانه ساخت آپارتمان و ویلا می باشد این زمین ها در نزدیکی مناطق مسکونی واقع شده و از خیابان اصلی به راحتی قابل دسترسی است از طریق این خیابان می توانید به راحتی به فرودگاه بین المللی آنتالیا و ساحل لارا برسید همچنین می توانید از طریق بزرگراه D400 به آنتالیای غربی، منطقه کنیالتی سفر کنید.

شرایط فروش زمین با مجوز ساخت در آنتالیا

با خرید این زمین مجوز ساخت ویلا را خواهید داشت شما می توانید ویلا را دو طبقه طراحی کنید زمین برای فروش در منطقه کندو آنتالیا عمدتا دارای مجوزهای دو منظوره برای ساخت ویلا و آپارتمان است اکثر مجتمع های مسکونی و مجتمع های ویلایی در کوندو آنتالیا ساخته شده اند همچنین با خرید زمین در آنتالیا ترکیه نمی توانید برای اقامت اقدام کنید اما پس از ساخت ویلا می توانید برای اقامت ترکیه اقدام کنید.

فروش زمین با مجوز ساخت ویلا در آنتالیا چه مزایایی دارد؟

خرید زمین در آنتالیا در موقعیت های بسیار مناسبی قرار دارد لذا این منطقه که در شمال شرقی آنتالیا قرار دارد، از محیطی آرام برخوردار است و از هیاهوی شهر به دور است به همین دلیل منطقه مناسبی برای ساخت ویلا می باشد همچنین دسترسی آسان به نقاط اصلی شهر آنتالیا مانند: فرودگاه آنتالیا، ساحل لارا، منطقه کنیالتی و غیره از دیگر مزایای خرید زمین در آنتالیا ترکیه است.

خرید زمین با مجوز ساخت آپارتمان در کندو آنتالیا

با توجه به اینکه درخواست های مکرر برای خرید و فروش انواع زمین در ترکیه بیشتر شده است بنابراین نمی توان گفت در هر منطقه ای ساخت و ساز انجام می شود زیرا با خرید زمین در آنتالیا ترکیه می توانید سند کامل مالکیت را دریافت کنید سند زمین در آنتالیا، ترکیه دارای مالکیت نهایی است و دارای مجوز برای ساخت آپارتمان است.

خرید زمین با مجوز ساخت آپارتمان در کندو آنتالیا یک زمان خوب برای سرمایه گذاری در ترکیه است با توجه به تقاضای زیاد برای خرید و فروش ملک در آنتالیا ترکیه، در حال حاضر زمینی برای ساخت و ساز در مناطق محبوب آنتالیا مانند لارا و کنیالتی وجود ندارد به دنبال توسعه آپارتمان در مناطق آنتالیا، کندو و آلتینتاش در حال حاضر در بازار هستند.

منطقه کندوی آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای آکد از موقعیت خوبی برخوردار است همچنین به فرودگاه و مرکز آنتالیا لارا نزدیک است.

شاید برایتان جالب باشد بخواهید بدانید آیا با خرید زمین با مجوز ساخت آپارتمان در کندو آنتالیا می توان اقامت ترکیه را اخذ کرد؟ خیر، با خرید زمین در آنتالیا ترکیه نمی توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید زیرا این زمین ها دارای مزیت مجوز ساخت ویلا و آپارتمان را دارند پس با خرید زمین در کندو آنتالیا می توانید یک ساختمان دو طبقه بسازید در این منطقه به دلیل مجاورت با ساحل لارا و زیبایی شهر، ساخت خانه بیش از دو طبقه ممنوع است.

زمین برای فروش در آنتالیا ترکیه

زمین های مناسب برای فروش در آنتالیا ترکیه اگر بخواهید نزدیک ساحل باشد کمی گران تر از مناطق دیگر است بنابراین با توجه به متراژ این قطعه، قیمت مناسبی نسبت به زمین های مشابه دارد شما به راحتی می توانید برای مجوز ساختمان در آنتالیا ترکیه اقدام کنید زمین فروش در کندو آنتالیا به دلیل فاصله کم با مرکز شهر آنتالیا و نزدیکی به ساحل لارا در موقعیت مناسبی قرار دارد.

بنابراین رشد شهری آنتالیا به سمت شرق و شمال شرق آنتالیا متمایل است به همین دلیل ساخت و ساز در این مناطق نسبت به سایر مناطق رونق بیشتری داشته است همچنین فروش زمین برای سرمایه گذاری در آنتالیا ترکیه یک فرصت ایده آل است در حال حاضر، منطقه کندو و آلتینتاش آنتالیا در چند وقت اخیر رشد زیادی داشته است ساخت و ساز در کندو و آلتینتاش آنتالیا بیشتر از سایر مناطق بود به همین دلیل، بزرگترین شرکت های ساختمانی ترکیه در حال ساخت پروژه های خود هستند.

سرمایه گذاری زمین برای فروش در آنتالیا ترکیه

با توجه به متراژ این قطعه، قیمت مناسبی نسبت به زمین های مشابه دارد شما به راحتی می توانید برای مجوز ساختمان در آنتالیا ترکیه اقدام کنید با توجه به اینکه آنتالیا مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است، می توانید با فروش آپارتمان در مدت زمان کوتاهی به سود کلانی دست پیدا کنید. فروش ویژه زمین با قیمت مناسب در کندو آنتالیا به دلیل فاصله کم با مرکز شهر آنتالیا و نزدیکی به ساحل لارا در موقعیت مناسبی قرار دارد رشد شهری آنتالیا به سمت شرق و شمال شرق آنتالیا متمایل است به همین دلیل ساخت و ساز در این مناطق نسبت به سایر مناطق رونق بیشتری داشته است.

فروش زمین در آنتالیا ترکیه دارای سند کامل می باشد پس از اخذ مجوزهای لازم برای ساخت آپارتمان می توانید به تعداد واحدهای ساخته شده سند جداگانه دریافت کنید مجوز ساخت تا دو طبقه صادر شده است در صورت نیاز به مشاوره ساختمانی در آنتالیا و یا اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید زمین در آنتالیا با ما تماس بگیرید.

هزینه های خرید زمین در ترکیه

خرید زمین در هر شهر و هر جای دنیا هزینه های جانبی زیادی دارد خرید زمین در آنتالیا ترکیه شامل این هزینه های جانبی می باشد این هزینه ها به طور کلی عبارتند از:

هزینه یک مشاور املاک در ترکیه: چه از طریق مشاورین املاک محلی و چه از طریق آژانس های املاک بین المللی در ترکیه خانه بخرید، باید هزینه مشاوره را در نظر بگیرید میزان مشاوره عمدتا با توافق تعیین می شود.

هزینه ارزیابی ملک: در ترکیه قیمت املاک توسط کارشناسان دولتی تعیین می شود هر ملک باید قبل از معامله توسط عامل شهرداری قیمت گذاری شود حقوق این کارشناس نیز طبق ضوابط الزامی است.

هزینه انتقال اسناد: در زمان انتقال مالکیت خانه، طرفین باید به طور جداگانه حدود 2 درصد از ارزش ملک ذکر شده در سند را به عنوان حق انتقال به دفتر اسناد رسمی ترکیه بپردازند.

مالیات بر ارزش افزوده: یکی از گزینه های بسیار مهم برای خرید خانه در آنتالیا ترکیه که باید در نظر گرفته شود پرداخت مالیات است البته پرداخت کلیه مالیات املاک در زمان سند الزامی نیست این همان مالیات شهرداری در ایران است که سالانه بر روی املاک تعیین می شود و مالک باید آن را بپردازد.

عنوان بیمه: ترکیه قوانین بیمه سختگیرانه ای دارد بیمه تصمیمی برای جبران خسارت است در ترکیه بیمه اموال که شامل زلزله، بلایای طبیعی و آتش سوزی می شود اجباری است و مالکان موظفند خانه های خود را بیمه کنند هزینه بیمه هر ملک بر اساس شهر، محله، نوع کاربری، متراژ و عوامل دیگر تعیین می شود.

هزینه استخدام مترجم: این هزینه شامل خارجی هایی می شود که به زبان ترکی صحبت نمی کنند و جزء الزامات اتباع خارجی است.

هزینه خرید شعبه: پس از خرید خانه در آنتالیا ترکیه، مالک جدید باید قبض خدمات را به نام خود ثبت کند.

نکات مهم هنگام خرید زمین در ترکیه

هنگام خرید زمین در ترکیه به نکات زیر توجه کنید:

خرید زمین در ترکیه یک سرمایه گذاری بسیار مطمئن است ارزش زمین در ترکیه بسیار افزایش یافته است و نه تنها پول شما بی ارزش نمی شود بلکه اگر در آینده آن را بفروشید، سود کلانی نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

تورم بالا و نوسانات در بورس باعث می شود مردم به فکر یافتن منابع جدید پس انداز باشند افزایش تقاضا برای زمین نه تنها در بین سرمایه گذاران بلکه در بین افراد دیگر نیز دیده می شود اما مردم تصور اشتباهی دارند که فقط میلیونرها می توانند در زمین های خارج از کشور سرمایه گذاری کنند این باور کاملا اشتباه است سرمایه گذاری سودآور در تاسیسات زمینی در ترکیه تنها از 6000 یورو برای زمین در فاصله 1500 متری از دریا و تنها از 2000 یورو اگر در فاصله 5 کیلومتری از دریا باشد امکان پذیر است.

اما نه تنها سرمایه گذاری نقدی از تورم در امان است، بلکه شامل رکود جهانی نیز می شود.

آمارها نشان می دهد که زمین همیشه در طول زمان بسیار گران بوده است ما این هزینه ها را با شما در میان می گذاریم و سرمایه گذاری بهینه را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت تایماز به شما این امکان را داد که در ترکیه زمین بخرید و از این طریق به شما کمک کند تا خانه ای رویایی مطابق میل و سلیقه خود بسازید.

شرکت ما تمامی مراحل مهم (طبق سفارش) را با بهترین و با کیفیت ترین ساخت انجام می دهد و به موقع تحویل می دهد ساخت و ساز ساختمان تا تکمیل مبلمان و اثاثیه منزل کل و همه چیز ما متعهد به رضایت کامل شما در زمان تحویل کلید خواهیم بود.

ما به شما یک برنامه ریزی فروش کامل را پیشنهاد می کنیم، کمک در تهیه اسناد ساختمانی و مراحل لازم جهت اخذ وام از بانک های ترکیه و خدمات معماری لازم.

املاک تایماز  دارای مجوز برای سرمایه گذاری مشترک است این بدان معناست که معماران و طراحان برای این مشارکت با شرکت ما همکاری خواهند کرد و ما آنها را بر اساس معیارهای خاصی انتخاب خواهیم کرد تمامی طراحان و معماران ما تجربه بسیار ارزشمندی در زمینه معماری داخلی دارند و تحت برنامه آموزش دیده اند، مطمئن باشید بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.

مزایای خرید زمین برای خارجی ها در ترکیه

خرید زمین در آنتالیا توسط اتباع خارجی می تواند تحت تاثیر مثبتی داشته باشد بنابراین تحت برخی شرایط خاص زمین خریداری کند مهمترین آنها این است که خارجی ها فقط می توانند 40 هکتار ملک در ترکیه خریداری کنند علاوه بر این، اتباع خارجی حق دارند تا 15٪ از زمین های خصوصی را در اختیار داشته باشند انتقال مالکیت با سند رسمی و گواهی ثبت امضا شده در اداره ثبت اسناد و املاک صورت می گیرد این خریدار خارجی قرار است شهروند یکی از کشورهای منتخب باشد که حق مالکیت در ترکیه را دارند.

در مرحله خرید، خارجی ابتدا به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه می کند در طول فرآیند درخواست، آدرس، شناسنامه، سند حاوی ارزش فعلی زمین و اگر خریدار یا فروشنده به زبان ترکی صحبت نمی کند، باید یک مترجم تایید شده حضور داشته باشد شرط اخذ تابعیت ترکیه برای اتباع خارجی، خرید زمین به ارزش حداقل 360 هزار دلار است.

سرمایه گذاری زمین در این راستا باعث می شود که برخی افراد سرمایه گذار بتوانند در بلندمدت سودهای زیادی کسب کنند و همچنین افراد سرمایه گذار را به سمت خود بکشانند لذا مسئله برای سرمایه گذاری در زمین، موقعیت زمین است سرمایه گذاری در زمینی که احتمال توسعه آن وجود دارد، سرمایه گذاری را افزایش می دهد مخصوصا سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ مانند استانبول، آنکارا و ازمیر سود بسیار خوبی دارد سرمایه گذاری زمین در ترکیه نیز مزایای زیادی برای سرمایه گذاران خارجی دارد.

به عنوان مثال، خرید زمین در آنتالیا به ارزش بیش از مقدار مشخصی دلار به خریداران خارجی تابعیت ترکیه می دهد یکی دیگر از مزایای مهم سرمایه گذاری در زمین عدم پرداختن به مسائلی مانند اجاره و مالیات است سرمایه گذار زمین نیازی به پرداخت اجاره بها و مالیات ندارد.

جذابیت خرید زمین در ترکیه:

چه ویژگی های مهمی باعث جذب افراد برای خرید خانه در ترکیه می شود؟

  • هزینه های جاری در ترکیه نسبت به کشورهای دیگر کمتر یا می توان گفت مناسب تر است.
  • هزینه هایی مانند خوراک، پوشاک، حمل و نقل، تحصیل، ماشین، مسکن، مالیات، اینترنت و با توجه به ارزش لیر زیاد نیست.
  • همانطور که می دانید کیفیت تمامی محصولات در ترکیه بالا است و همینطور قیمت ها بسیار مناسب و به صرفه هستند.
  • مراکز تفریحی و توریستی زیادی در ترکیه وجود دارد که هر گردشگری را به خود جذب می کند.
  • همچنین بسیاری از مناطق ساحلی، مدیترانه ای، اسکی، زمین های ورزشی و دوچرخه سواری در ترکیه وجود دارد.
  • خرید زمین در آنتالیا ترکیه با قیمت مناسب موجود است زیرا هدف این کشور این است که مردم در رفاه و آسایش کامل به سر ببرند.
  • برای خرید هر نوع زمین یا ملکی در ترکیه می توانید ملک مورد نظر خود را به صورت آپارتمان، ویلا و خانه های ساحلی خریداری کنید.
  • می توانید مبلغ خانه را به صورت اقساطی پرداخت کنید اما در عین حال سند به نام شما باشد.
  • سیستم حمل و نقلاین کشور بسیار راحت در عموم مردم قرار می گیرد و به راحتی قابل دسترس است از مترو گرفته تا هواپیما و سایر وسایل نقلیه دیگر.
  • فرصت سرمایه گذاری خوبی برای خرید زمین در ترکیه فراهم می شود و اخذ تابعیت ترکیه از این طریق بسیار آسان است.

کلام پایانی:

خرید زمین در آنتالیا ترکیه برای افرادی که می خواهند در ساخت و ساز مسکونی یا کشاورزی سرمایه گذاری کنند ایده آل است اخذ اقامت ترکیه، پاسپورت، حقوق شهروندی، دسترسی به امکانات پیشرفته و غیره از جمله مزایای خرید زمین در آنتالیا ترکیه می باشد بنابراین جهت راهنمایی و مشاوره زمین های آنتالیا می توانید با کارشناسان مجموعه تایماز تماس حاصل نماید.

سوالات متداول درباره خرید زمین در آنتالیا

بله. اما این باید بین خریدار و فروشنده توافق شود.

خیر، بدون داشتن اقامتگاه می توانید زمین مورد نظر خود را بخرید.

بله، بعد از 3 سال می توانید آن را بفروشید.

قیمت زمین مورد نیاز باید به طور کامل از حساب خریدار با حواله بانکی به حساب فروشنده واریز شود.

سود مالیاتی تنها زمانی پرداخت می شود که ملک 5 سال پس از اولین خرید دوباره فروخته شود.