خرید ویلا در آنتالیا طیف گسترده ای از بهترین گزینه ها در ترکیه است در واقع آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه، سبک زندگی شگفت انگیز و فرصت های زیادی را برای همه ساکنان خود ارائه می دهد اگر قصد خرید ویلا در آنتالیا را دارید، احتمال دارد در این میان سردرگم شوید لذا برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر املاک و ویلا برای خرید در شهر ترکیه، به سایت تایماز مراجعه کنید.

در ابتدا کار ممکن است در مورد محله و اطریف شهرهایی که قصد خرید ویلا در آنتالیا را دارید تحقیق و جست و جو کنید اما ما می توانیم محبوب ترین مناطق نزدیک آنتالیا را برای خرید ویلا مانند بلک، کمر، کنیالتی، لارا و دوسالتی به شما دوستان عزیر معرفی کنیم پس همه این مناطق دارای مزایای بزرگی هستند.

1) برترین منطقه برای خرید ویلا در آنتالیا ترکیه طبق موقعیت مکانی

2) جست و جو مناطق قیمت منتاسب برای خرید ویلا در اطراف ترکیه

3) تحقیق مناطق توریستی و گردشگری برای خرید ویلا در آنتالیا ترکیه

خرید ویلا در بلک آنتالیا

بلک یکی از خاص ترین مقاصد گردشگری و املاک و مستغلات در ترکیه است بلک شهری کوچک در سواحل مدیترانه است و موقعیت فوق العاده آن تأثیر زیادی در آن داشته است همچنین خرید ویلا برای فروش در بلک ترکیه با استخرهای خصوصی، باغ های محوطه سازی شده، املاک مجزا یا نیمه مستقل یا باغ های خصوصی بسیار سودآور و آسان است.

یکی از مزایای خرید ویلا در بلک این است که خانه شما فاصله کمی با زمین گلف دارد اگر مبتدی هستید، این زمین های گلف آموزش های لازم را نیز ارائه می دهند همچنین بلک میزبان بسیاری از گلف بازان مشهور در سراسر جهان بوده است هزاران گردشگر بلک را به عنوان مقصد تعطیلات خود با بسته های پرسود تعطیلات ارائه شده توسط هتل های 5 ستاره بلک انتخاب می کنند.

ویلاهای گلف برای فروش در بلک عموما نوساز هستند ویلاهای نوساز با کیفیت بالا و طراحی مدرن می باشد و دارای، استخر اختصاصی و پارکینگ هستند بنابراین بهترین چیز در مورد زندگی در شهر بلک این است که می توانید حتی زمانی که در تعطیلات نیستید استراحت کنید و از تمامی امکانات محلی بهره مند خواهید شد.

شایان ذکر است که بدانید یکی دیگر از عوامل مهم در خرید ویلا در بلک این است ساخت و ساز در آنجا از ارزش بالایی برخوردار است و قیمت آنها در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی مناسب است، اما این باعث تقاضای بالایی برای ویلاها در آنتالیا، ترکیه شده است همچنین تقاضای بیشتر منجر به افزایش قیمت شده است بنابراین توصیه می کنیم در صورت تمایل به خرید ویلا در آنتالیا سریعا اقدام کنید.

به علاوه، لازم نیست یک سال کامل را در شهرهای دیگر بگذرانید زیرا تقاضا برای اجاره ویلا در بلک آنتالیا زیاد است و سود بالایی به همراه دارد بنابراین، بلک یک منطقه عالی برای سرمایه گذاری املاک در آنتالیا و خرید ویلاهای آنتالیا برای فروش است پس در ادامه می توان گفت اگر به دنبال آپشن های بهترین برای خرید هستید قطعا سریک و کادریه بهترین گزینه برای گردشگری است که از جاذبه های محبوب واقع در نزدیکی بلک هستند بنابراین اگر تصمیم به خرید ویلا در نزدیکی آنتالیا دارید باید به این موضوع توجه داشته باشید که قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را برای خرید بگیرید باید منطقه مورد نظر خود را بررسی کنید.

خرید ویلا در کمر آنتالیا

منطقه کمر در نزدیکی آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و بسیار محبوب برای افراد و خانواده ها است که می توانید خانه های ساحلی شگفت انگیزی را برای فروش در آنتالیا ترکیه پیدا کنید کمر همچنین یک مقصد گردشگری محبوب است هتل های پنج ستاره زیادی در کمر وجود دارد که مهمانان آن چنان این شهر بندری را دوست دارند که در نهایت تصمیم به خرید ویلا در کمر ترکیه گرفتند اگر می خواهید ویلاهای لوکس برای خرید در آنتالیا پیدا کنید کمر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد ویلا شما تمام ویژگی های لوکس مورد نظر شما و همچنین بسیاری دیگر را در دسترس شما قرار خواهد داد.

آپشن های مهمی برای خرید خانه های مستقل و نیمه مستقل در ترکیه وجود دارد بنابراین خرید ویلا در آنتالیا کمر یکی از بهترین انتخاب ها برای خریداران است همانطور که می دانید استخر و باغ مشترک نیز در شهر توریستی بسیار محبوب است که به راحتی می توانید حتی یک خانه نیمه کاره خریداری کنید و یا پس از خرید آن را اجاره دهید لذا یکی از بهترین موارد ویلا در کمر، منظره شگفت انگیز دریا و کوه است که در بسیاری از نقاط جهان به راحتی نمی توان آنها را با هم پیدا کرد.

شایان ذکر است که بدانید خرید ویلا در آنتالیا کمر خیلی بالاتر و گران تر از خرید ویلا در بلک است همچنین از نظر سرمایه گذاری منطقه کمر زیاد به صرفه نمی باشد پس با توجه به افزایش روزافزون نرخ ارز، خرید ویلا برای فروش در بلک ترکیه سودآورتر می باشد.

خرید ویلا در کنیالتی آنتالیا

اگر تا به حال تعطیلات خود را در آنتالیا گذرانده باشید، ممکن است فکر کرده باشید که با خرید ویلا و همچنین فروش در کنیالتی آنتالیا چگونه است؟ به لطف منطقه کنیالتی می توانید ویلاهایی را برای خرید در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا بیابید، هم مسکونی و هم توریستی همانطور که می دانید کینیالتی یک منطقه ساحلی است و همه محله های آن فقط چند قدم با ساحل فاصله دارند همچنین می توانید بسیاری از مراکز خرید، سوپرمارکت ها، کافه ها، کافه ها و رستوران ها را در چند قدمی خانه خود بیابید.

یکی از مهم ترین مواردی که گردشگران ین روزها به آن توجه می کنند خرید ویلا در آنتالیا کنار ساحل است پس به راحتی می توانید اوقات فراغت خود را در آرامش بگذرانید پس برای اطلاع از قیمت و شرایط امروز خرید ویلا در آنتالیا به سایت تایماز مراجعه کنید.

خرید ویلا در آنتالیا | با بهترین قیمت

شهر کنیالتی ترکیه یکی از برترین مناطق برای خرید ملک و املاک است که مورد تایید بسیاری از نخبگان جامعه قرار گرفته است و لازم به ذکر است که بدانید قیمت ساخت و ساز املاک در کنیالتی کمتر از قیمت های اطراف مرکز شهر است شما می توانید ویلاها و خانه های لوکس آنتالیا را برای فروش در کنیالتی با هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید و همچنان از آن بهره مند شوید.

بنابراین بیشتر ویلاها در کنیالتی نوساز هستند و دیزاین های مدرنی دارند همچنین ویلاهای آنجا با استخر خصوصی در کنیالتی بسیار محبوب هستند در کنیالتی می توانید با مناسب ترین هزینه بهترین خانه رویایی خود را با تمام ویژگی هایش داشته باشید کنیالتی بسیار مرکزی تر از سایر مناطقی است که ذکر کردیم، که دسترسی به تمام امکانات محلی را آسان می کند.

همچنین حمل و نقل عمومی امکان دسترسی به مناطق دیگر را به راحتی فراهم می کند برای تردد در مرکز شهر می توانید از اتوبوس و تراموا استفاده کنید برای رفتن به سیاح یا کمر می توانید از اتوبوس های دیگر با بیش از 10 نوبت در روز استفاده کنید کنیالتی نه تنها مرکزی، بلکه بسیار توریستی است هتل های پنج ستاره زیادی در کنیالتی وجود دارد که پذیرای مهمانان از سراسر جهان هستند.

کنیالتی همچنین یکی از طولانی ترین سواحل عمومی در ترکیه را دارد تخت های آفتابگیر و چترهای آفتابی را می توان اجاره کرد و در ساحل از آن لذت برد در این میان، اگر دقت کنید، می بینید که ساحل کنیالتی پر از رنگ با چهره های خندان است شما می توانید افراد در هر سنی را ببینید که در حال شنا کردن، گفتگوهای عمیق، شوخی کردن، داشتن یک پیک نیک یا نوشیدن هستند.

خرید ویلا در لارا آنتالیا

منطقه لارا در اطراف ترکیه یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری مرکز شهر با ویلاهای لوکس برای فروش است لارا نخبه ترین و معتبرترین بخش مرکز شهر است این باعث می شود ویژگی های داخلی ارزش بالاتری داشته باشند همچنین لارا مسکونی تر از کنیالتی است پیدا کردن آپارتمان یا ویلا برای فروش در لارا کمی سخت تر است.

جالب است که بدانید هر گونه خرید و فروش در لارا بسیار به راحتی انجام می شود و شما می توانید تنوعی از ویلاهای نوساز برای فروش در لارا پیدا کنید ویلاهای آنتالیا با استخر خصوصی در لارا به راحتی قابل دسترسی هستند انواع ویلاها در لارا برای فروش دارای تجهیزات پیشرفته شامل استخر، باغ، پارکینگ و سیستم های امنیتی است و همانطور که گفتیم لارا یکی از مناطق مجلل آنتالیا است که قیمت املاک را در اینجا بالاتر از سایر مناطق می کند با این حال، هنوز هم در مقایسه با ویلاهایی با همان استاندارد در یک شهر معمولی اروپایی، کاملا مقرون به صرفه است.

خرید ویلا در دوشمالتی آنتالیا

دوشمالتی یکی از پرجمعیت ترین محله های قرار گرفته شده آنتالیا است به دلیل قیمت مناسبی که دارد بسیار محبوب است این نتیجه دوری از دریاست با این حال، اگرچه دوشمالتی ویلاهای لوکس با دید دریا را برای فروش ارائه نمی دهد، جالب است که بدانید این منطقه توریستی کاملا مقرون به صرفه است و مردم در آنجا زندگی بسیار معمولی دارند اگر می خواهید از تمام مزایای فروش ویلا و خرید ویلا در آنتالیا با قیمت مناسب بهره مند شوید، منطقه دوشمالتی بهترین منطقه برای شماست.

اکثریت مردم محلی دوشمالتی را نسبت به شهرهای اطراف آنتالیا ترجیح می دهند بنابراین، خرید ویلا در آنجا زندگی شما را متفاوت تر از مناطق دیگر می کند همچنین شما را به آشنایی بیشتر با این فرهنگ رنگارنگ ترکی سوق می دهد شایان ذکر است که بدانید بسیاری از ساخت و سازها و استارت پروژه های جدید در این منطقه در حال ساخت و ساز است دولت و بخش املاک و مستغلات در آنتالیا فشار بیشتری بر منطقه وارد کرده اند تا آن را مدرن تر و زیباتر کنند.

این وضعیت منجر به رشد چشمگیر تعداد ویلاهای فروش در دوشمالتی در سال های اخیر شده است پس می‌توانید مطمئن شوید که با بهبود محله‌ها، ارزش املاک در دوبلکس‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که اکنون می‌پردازید جدا از این موارد، این منطقه زیبا گزینه های لوکس تری نیز دارد که شما می توانید ویلاهای مدرن با کیفیت بالا برای فروش در دوشمالتی را پیدا کنید.

اگرچه منطقه دوشمالتی آنتالیا مانند کنیالتی و لارا نمیتواند مرکزی تر باشد اما رفته رفته پیشرفت خود را ادامه می دهد، لذا می تواند حمل و نقل عمومی آسانی را برآورد کند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به راحتی به هر نقطه از آنتالیا بروید علاوه بر این، امکانات محلی نیز در دوشمالتی وجود دارد که برای رفتن به مدارس، بیمارستان ها، رستوران ها مشگلی پیش نمی آید و همانطور که قبلا گفته شد، خرید ویلا در آنتالیا با مناسب ترین قیمت موجود می باشد.

خرید ویلاهای ارزان قینت آنتالیا ترکیه

اگر قصد خرید ویلا در آنتالیا ترکیه را دارید و می خواهید آن را در حد بودجه خود نگه دارید، درمانده نیست زیرا هر منطقه ای که نام بردیم قیمت های ارزان تری نسبت به ویلا در یک شهر معمولی اروپایی با استانداردهای مشابه ارائه می دهد بنابراین برای پس انداز پول در ترکیه نیازی به فداکاری ندارید خرید ویلا در آنتالیا، ترکیه استانداردهای زندگی مجلل را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند.

اگر قصد این را دارید که بخواهید هزینه های خود را پایین بیاورید پیشنهاد می کنیم به دنبال محله های دور از دریا باشید ارزان ترین مناطق برای خرید ویلا در آنتالیا ترکیه همانطور که گفتیم دوشمالتی و کپز است این محله‌ها در معرض پروژه‌های زیادی هستند که نشان می‌دهد پروانه آنها پایدار است همچنین امکان یافتن ویلاهای ارزان آنتالیا برای اجاره در زمستان و تابستان وجود دارد اما در تابستان خرید ویلا یا اجاره مناسب تر است اما می‌توانید در تابستان معاملات عالی پیدا کنید برای یافتن ارزان ترین خرید ویلا در آنتالیا با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز خرید ویلا در نزدیکی آنتالیا

آنتالیا یکی از برترین و خاص ترین شهرهای تر کیه است همچنین کنیالتی و لارا به ساحل نزدیک هستند که آن را به یک ویلا عالی برای خرید تبدیل می کند کمر و بلک شهرهای ساحلی هستند که با زیبایی طبیعی خارق العاده ای آراسته شده اند پس برای خرید ویلا در آنتالیا می توانید با مشاورین مجموعه تایماز تماس حاصل نماید.

امن ترین منطقه برای خرید ویلا در آنتالیا کجاست؟

منطقه آنتالیا در واقع یکی از مناطق بسیار امن برای زندگی و رفت و آمد است و اگر برای زندگی در این شهر تحقیق درستی کرده باشید متوجه می شوید جرم و جنایت کمتری در اینجا اتفاق می افند به همین دلیل هیچ یک از ساکنان هیچ مشکلی برای محافظت از خود و خانواده خود ندارند.

علاوه بر این، تمامی ویلاهای نوساز در آنتالیا دارای سیستم های امنیتی خاص خود هستند زیرا با ورود به ویلای مجلل خود در آنتالیا شگفت زده خواهید شد علاوه بر این، جیب بری، آزار و اذیت، خرابکاری، تروریسم و ​​غیره در این کشور بسیار کمتر است با قاطعیت کامل می توان گفت شهرهای کوچک نسبت به شهرهای شلوغ تر از امنیت بالاتری برخوردار است لذا کمر و بلک برای شما و خانواده تان بسیار امن خواهد بود کنیالتی و لارا نیز بسیار امن هستند.

اگر فرزندان شما جوان هستند، احتمالا نگران تحصیل آنها نیز هستید با این حال، چیزی برای نگرانی وجود ندارد آنتالیا مدارس بین المللی زیادی دارد که آموزش فرزندان شما را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهند این مدارس برنامه های درسی جدیدی ارائه می دهند همچنین دوره های آموزشی توسط مجرب ترین اساتید تدریس می شود و فرزندان شما نه تنها از طریق آموزش، بلکه در زمینه فرهنگ نیز سود خواهند برد.

جدای از تحصیل، به جرات می توان گفت که نه شما و نه فرزندانتان هرگز در آنتالیا و مناطق اطراف حوصله تان سر نمی رود زیرا مراکز تفریحی، سینما، تئاتر، موزه ها، پارک های موضوعی، استخرهای بزرگ با سرسره های آبی بزرگ وجود دارد و فرزندان شما سرگرم خواهند شد و با دیگران معاشرت خواهند کرد.

آیا می توان با سرمایه گذاری در املاک تابعیت ترکیه را دریافت کرد؟

در صورت خرید ویلای به ارزش بیش از 600 هزار دلار می توانید تابعیت ترکیه را دریافت کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوید با سرمایه گذاری در ویلا خود، پاسپورت ترکیه با تابعیت ترکیه نیز دریافت خواهید کرد همچنین می توانید به صفحه املاک در ترکیه مراجعه کنید و از شرایط و قیمت روزانه انواع املاک ارائه شده برای فروش در این کشور مانند آپارتمان، خانه و ویلا مطلع شوید.

سرمایه گذاری با خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا شهری بزرگ و در نزدیکی دریای مدیترانه است که از موقعیت زیبایی بین دریای مدیترانه و کوه‌های توروس برخوردار است جالب است که بدانید کشور آنتالیا به عنوان 5 کشور برتر و منتخب شده توریستی ترکیه است زیرا دارای طبیعیت و گردشگری بکر است و با توجه به امکانات مدرنی که دارد بسیار مناسب برای سرمایه گذاری از طرف خارجی ها است و می تواند به مکان مورد علاقه برای خریداران ویلا در ترکیه باشد زیرا علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبا و محیطی آرام، می توانند از امکانات شهری مدرن و استاندارد در محیطی آرام و راحت بهره مند شوند.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده خرید ویلا در آنتالیا همانطور که می دانید از امنیت و پیشرفت بالایی برخوردار است یعنی خرید ویلا در این منطقه به این معنی است که شما می توانید 365 روز در سال را در کنار خانواده و عزیزان خود بگذرانید آنتالیا محیطی سرگرم کننده برای بزرگسالان و همچنین محیطی هیجان انگیز برای نسل جوان است خرید ویلا در آنتالیا طیف وسیعی دارد آنتالیا با قرار گرفتن در سواحل دریای مدیترانه، طیف گسترده ای از سبک های زندگی و امکانات را در اختیار خریداران قرار می دهد.

به طور عامیانه می توان اینگونه بیان کرد که با خرید ویلا در آنتالیا می توانید به تمام نقاط شهر از جمله مراکز بهداشتی، داروخانه ها، سوپر مارکت، مراکز آموزشی و غیره دسترسی داشته باشید و هر آنچه که یک خانواده در زندگی روزمره نیاز دارد دسترسی خواهید داشت برای یک خرید صحیح و اقتصادی در آنتالیا توجه به یک سری نکات مهم و کلیدی است و باید بدانید هدف شما از خرید ویلا در آنتالیا چیست؟ چقدر می توانید برای خرید ویلا در آنتالیا هزینه کنید؟ و موارد دیگر همگی تعیین کننده محله و مکان خرید ویلا در آنتالیا است.

آنتالیا دارای یک سیستم اقتصادی پویا است که گردشگران، سرمایه گذاران با برنامه های زندگی دائمی و سرمایه گذاران مشروط را برای سرمایه گذاری در بازار املاک در آنتالیا تشویق می کند.

دلایل خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهایی است که جاذبه های فراوان و متنوعی دارد با وجود این ویژگی های متفاوت، این شهر مکانی ایده آل برای دیدگاه های مختلف است می توانید از مکان های مختلفی مانند شهر قدیمی آنتالیا دیدن کنید شهر قدیمی آنتالیا مکانی ایده آل برای تور رستوران است یکی از این مکان ها دروازه هادریان است که یکی از جاذبه های تاریخی آنتالیا است علاوه بر این، می توانید از موزه آنتالیا نیز دیدن کنید از دیگر آثار باستانی آنتالیا می توان به غار باستانی کارن اشاره کرد که یکی از آثار پیش از تاریخ است.

آنتالیا شهری توسعه یافته است که از طریق فرودگاه بین المللی به راحتی به شهرهای دیگر مانند آلانیا دسترسی دارد زیبایی بی نظیر آنتالیا، سواحل دیدنی و سواحل شنی طلایی آن و همچنین امکان استفاده از امکانات مدرن شهری، این منطقه را به مکانی رویایی برای گردشگران تبدیل کرده است صنعت گردشگری این شهر موفق باعث رونق اقتصادی آنتالیا شده و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری زیادی را فراهم کرده است.

این ویژگی های شهر آنتالیا باعث افزایش قیمت املاک از جمله ویلا شده و در نتیجه ارزش ویلاها هر ساله ده درصد رشد داشته است البته لازم به ذکر است که این افزایش قیمت در ویلاهای مشرف به دریا بیشتر است اگر از افزایش قیمت هر ساله ویلا چشم پوشی کنیم، ویلا داران می توانند با اجاره ویلاها از سود سالانه و مستمر بهره مند شوند معمولا می توان انتظار داشت که اجاره هر سال 10 درصد افزایش یابد.

تمام موارد ذکر شده باعث نرخ افزایش  املاک و ساخت و ساز برای خرید ویلا در آنتالیا می شود و این مسئله باعث می شود خرید و جذب املاک توسط سرمایه داران داخلی و خارجی می شود بنابراین املاک مسکونی مانند ویلا معمولا هر سال 10 درصد افزایش ارزش دارند این افتخار بیشتر در بین ویلاهای فروش دریا در آنتالیا است.

جدا از این مواردی که خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده ایم خرید ویلا در آنتالیا بسیار سود آور است حتی با اجار آن می توانید کسب درآمد بالایی را بدست آورید زیرا بسیاری از گردشگران به دنبال مکانی برای اجاره برای تعطیلات طولانی هستند پس خریداران ویلا می توانند از سرمایه گذاری اجاره ثابت بهره مند شوند و با قرارداد اجاره سالانه با افزایش بهره حدود 10 درصد درآمد بیشتری کسب کنند.

این شهر توریستی هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و به این خاطر بسیاری از خارجی ها در آنتالیا املاک و ویلا می خرند و از مزایای اجاره در طول سال بهره مند می شوند همچنین می توانید با خرید ویلا که قیمت آن بیش از چهارصد هزار دلار است، تابعیت ترکیه را دریافت کنید.

مزایای خرید ویلا در آنتالیا

خرید ویلا در آنتالیا رویایی است خانه های دوقلو معمولا در مجتمع های مسکونی مدرنی یافت می شود که بر اساس مفهوم ارتفاع و بهترین دید به منطقه طراحی شده اند ساخت و سازها در این زمینه علمی، مهندسی و جسورانه است بنابراین در دیزاین خانه های بروز در مجتمع های مسکونی از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می شود علاوه بر این، انواع مختلفی از خانه های دوبلکس در بازار آنتالیا وجود دارد که با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می شوند به طور کلی، املاک تایماز دارای امکاناتی مانند آسانسور خصوصی از گاراژ تا ورودی ویلا هستند خرید ویلا در آنتالیا یک فرصت عالی است.

بهترین سایت برای خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا مناطق مختلفی دارد که می توانید بنا به نیاز و خواسته خود ویلا مناسبی را خریداری کنید از مناطق مختلف توریستی و گردشگری آنتالیا می توان به بلک، کمر، کنیالتی، لارا و دوشمالتی اشاره کرد که هر کدام با توجه به ویژگی های خود برای مقوله و هدف خاصی مناسب هستند.

بلک منطقه ای مجلل و اشرافی و در نزدیکی شرق آنتالیا است، این منطقه برای گردشگران بسیار مناسب است بلک مکانی ایده آل برای انواع ورزش ها و تفریحات آبی است به همین دلیل ویلاهای این شهر به دلیل موقعیت مکانی عالی از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران برخوردار است.

اگر به دنبال ساحلی زیبا و لذت بخش هستید، ویلاهای کمر آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم این منطقه دارای دریا و مناظر زیبا در بین گردشگران بسیار محبوب است و در نتیجه می توانید با خرید ویلا در این منطقه از بازده اجاره بالایی بهره مند شوید سواحل لارا و کنیالتی در منطقه کمر قرار دارند و هر دو سواحل زیبایی دارند.

لازم است که بدانید این منطقه توریستی و دلنشین قیمت مناسب تری نسبت به مناطق دیگر که ذکر کردیم دارد و دلیل آن فاصله نسبی بیشتر این منطقه نسبت به سایر مناطق است همچنین این منطقه یکی از اصلی ترین مناطق مسکونی آنتالیا است که اکثر مردم محلی در آن زندگی می کنند و منطقه ای عالی برای بهبود مهارت زبان ترکی شما می باشد.

خرید و فروش ویلا در آنتالیا

پس از بررسی خرید ویلا در آنتالیا، به این فکر می کنیم که قصد خرید چه نوع ویلایی را داریم البته آنتالیا مرکز خرید ویلا با ویژگی های متنوع است که می تواند هر نوع سلیقه ای را برآورده کند.

  • خرید ویلا با منظره دریا
  • خرید ویلا از پروژه های جدید
  • خرید ویلا کارکرده در آنتالیا
  • خرید ویلای لوکس در آنتالیا
  • خرید ویلا با قیمت مناسب
  • خرید ویلا با منظره دریا

یکی از محبوب ترین ویلاهای فروش در آنتالیا ویلای مشرف به دریا می باشد این ویلاها با چشم اندازی زیبا و باشکوه به دریا از جمله ویلاهای پرطرفدار این منطقه هستند ویلا با دید دریا این امکان را برای صاحبان خود فراهم می کند تا از طلوع خورشید بر روی دریا نهایت لذت را ببرند اگر شما نیز قصد خرید ویلا در آنتالیا را دارید، املاک تایماز به شما کمک می کند تا بهترین ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید و فروش ملک در آنتالیا

خرید ویلا از پروژه جدید در آنتالیا

از آنجایی که آنتالیا یک شهر توریستی است، پروژه های ساختمانی زیادی در این شهر وجود دارد اگر قصد خرید یکی از این ویلاها برای فروش را دارید، با مجموعه ما تماس بگیرید و از بین پروژه های بسیار موجود در این شهر، ویلای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خرید ویلا کلید خورده

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید ویلا باید بدانید این است که خرید ویلا در آنتالیا بسیار محبوب و طرفدار دارد و حتی بعضی از افراد که بودجه کافی برای خرید ویلا ندارند مجبورند ویلای کلید خورده بخرند زیرا چنین ویلاهایی مانند تازه ساخت ها تجهیزات کاملی را در اختیار مشتری قرار می دهد و که می تواند انتخاب درستی برای علاقه مندان به گذراندن تعطیلات در آنتالیا باشد پس اگر علاقه مند به خرید ویلاهای فروش مجدد هستید، از این نوع ویلاها در املاک شهری دیدن کنید.

خرید ویلای لوکس در آنتالیا

بیشتر ویلاهای لوکس آنتالیا در کنار دریا واقع شده اند و ساکنان آن از منظره زیبای دریا لذت می برند و محیطی مفرح را برای پیر و جوان فراهم می کنند ویلایی مجلل که امکانات رفاهی مدرن و هر آنچه برای یک سبک زندگی مجلل نیاز است، مانند استخر روباز و باغ های زیبا را ارائه می دهد همچنین در طراحی داخلی از پنجره های بلند با چشم انداز زیبا به دریا و همچنین سیستم گرمایش هوشمند و دوربین های امنیتی استفاده شده است قیمت خانه با توجه به چانه زنی و فاصله از دریا متفاوت است یک ویلای مجلل در آنتالیا با ساحل اختصاصی، فضای سبز و مکان اختصاصی برای آفتاب گرفتن با قیمت حدود 250000 یورو می باشد.

خرید ویلای مناسب در آنتالیا

در حالی که آنتالیا مظهر سبک زندگی مجلل در ترکیه است، می توان ویلاهای مناسبی با امکانات خوب پیدا کرد این ویلاها دارای امکانات مشترکی مانند استخر و باغ هستند عواملی مانند منظره دریا و راحتی محیط و متریال به کار رفته می تواند در قیمت پیشنهادی موثر باشد ویلاهای مقرون به صرفه برای تعطیلات تابستانی عالی هستند و همچنین با اجاره ویلا سود زیادی کسب می کنند.

قیمت ویلا در آنتالیا

قیمت و هزینه ویلا در این کشور با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارد کاملا منفاوت است لذا شما به راحتی می توانید از بین ویلاهای لوکس تا کارکرده یا همان دست و دوم گزینه مورد نظر خود را برگزینید آنتالیا بازار املاک و مستغلات متنوعی دارد که می تواند نیازهای گروه های مختلف را با توجه به بودجه های مالی متفاوتشان برآورده کند.

سرمایه گذاری مطمئن با خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا به دلیل مزایای فراوانی که دارد از جمله شهر توریستی بودن و جذب گردشگران زیاد در سال یک فرصت مناسب برای پیشرفت در کار است اکثر خریداران ویلا در آنتالیا خارجی هستند و این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای متعادل و خونگرمی مردم، فرصت ایده آلی را برای خارجی ها فراهم می کند پس با خرید ویلا در آنتالیا می توانید از بازدهی بالایی بهره مند شوید همچنین به دلیل حضور گردشگران، امکان اجاره ویلا و سود بالا از این راه در آنتالیا بسیار زیاد است.

مزایای خرید ویلا در آنتالیا

  1. امکان بازگشت سرمایه با نرخ بالا
  2. مردم دوستانه
  3. آب و هوای متعادل
  4. هزینه های معقول زندگی
  5. بسیاری از مکان های گردشگری و تفریحی
  6. نزدیکی به اروپا

اقامت با خرید ویلا در آنتالیا

یکی از مواردی که بسیاری از افراد را به خرید ویلا در آنتالیا علاقه مند می کند امکان اخذ اقامت موقت و دائم ترکیه است با خرید ویلا در آنتالیا می توانید اقامت موقت یک ساله ترکیه را دریافت کنید و با سرمایه گذاری و خرید ویلا بالای چهارصد هزار دلار نیز می توان اقامت دائم و تابعیت ترکیه را دریافت کرد و از این طریق مزایای بسیاری از جمله امکان سفر به 115 کشور مختلف بدون ویزای اجباری را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید ویلا در آنتالیا

  • سند ویلایی مورد نیاز با مشخصات کامل مورد تایید اداره ثبت
  • دو عکس از خریدار و یکی از فروشنده
  • پاسپورت و شناسنامه معتبر با ترجمه ترکی
  • تسلط به زبان ترکی یا حضور مترجم
  • حضور شاهد برای انعقاد قرارداد رسمی
  • رسید پرداخت مالیات شهرداری
  • باز کردن حساب بانکی
  • کد مالیاتی بگیرید
  • خرید بیمه حوادث
  • گواهی اقامت در کشور خریدار اصلی

دلایل انصراف خرید ویلا توسط خارجی ها در آنتالیا

  • توجه کامل به قوانین ترکیه در صورت نقض یکی از قوانین ترکیه قرارداد فسخ می شود.
  • بدون تایید رسمی وزارت و نهادهای امنیتی ذیربط، قرارداد ویلا باطل می شود.
  • توجه داشته باشید که اگر ویلا نیاز به تکمیل یا ساخت داشته باشد، در صورت سپری شدن مدت قانونی و تکمیل نشدن پروژه، قرارداد مالکیت فسخ می شود.
  • عدم اطلاع رسانی به دستگاه های دولتی ذیربط از اتمام پروژه
  • هزینه های اضافی در خرید ویلا در آنتالیا
  • هزینه کارشناسی املاک و مستغلات
  • یک مترجم استخدام کنید
  • هزینه های اسناد
  • حق بیمه حوادث
  • حق کمیسیون
  • کد مالیاتی بگیرید
  • مالیات بر ارزش افزوده

مطمئن ترین راه برای خرید ویلا در آنتالیا

همانطور که متوجه شدید منطقه آنتالیا واقع در ترکیه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است و آینده خوبی برای پیشرفت و رشد در آینده دارد به همبن دلیل مجموعه تایماز یک تیم حرفه ای با صلاحیت های لازم در زمینه مشاور املاک می باشد تیم ما دارای نمایندگی های فعال در سراسر ترکیه از جمله آنتالیا می باشد ما همه مناطق را پوشش می دهیم و روزانه لیست کاملی از ویلاهای فروش را با اطلاعات اولیه در مورد آنها ارائه می دهیم.

تا انتخابی آسان و صحیح برای مشتریان خود ارائه دهیم هنر ما ارائه ویلا بر اساس سلیقه و بودجه متفاوت مشتریان است و در ادامه می توان گفت به راحتی می توانید در اکثر شهرهای ترکیه مانند خرید ویلا در آنتالیا، خرید ویلا در ازمیر و یا خرید ویلا تجاری در استانبول را با یک تیم حرفه ای توسط ما خریداری کنید پس با املاک تایماز ارتباط برقرار کنید.

ویلا برای فروش در آنتالیا

پروژه های زیادی در منطقه دوشمالتی در حال ساخت هستند و این یک ایده عالی برای یک فرصت سرمایه گذاری سودآور است همچنین آنها هنوز در حال به روز رسانی در منطقه دوشمالتی هستند و بر اساس بررسی های لازم از سوی دولت در زمینه املاک در این منطقه، فروش ویلا در منطقه دوشمالتی دو برابر شده است.

اگر به دنبال ویلاهای بسیار مجلل هستید، می توانید آنها را در دوشمالتی خریداری کنید  زیرا این ویلاها مجهز به جدیدترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی، استخر اختصاصی، سالن بدنسازی و غیره می باشند حتی شما می توانید با خرید ویلا در آنتالیا در کنیالتی از منظره بسیار جذاب مناطق کوهستانی لذت ببرید.

مجموعه ما مکانی امن برای خرید ویلا در آنتالیا است و همینطور مشخصات کاملی از ویلاهای مدرن با قیمت مناسب را برای شما آماده کرده ایم بنابراین مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد خرید ویلا در آنتالیا ترکیه هستند فقط از طریق فرم مشاوره املاک با ما تماس بگیرید.

کلام پایانی:

با خرید ویلا در آنتالیا به عنوان سرمایه گذاری می توانید در آینده بسیار نزدیک شاهد پیشرفت خود باشید و البته نام مکان هایی که به نسبت قیمت مناسب تری دارند را برای شما کاربران گرامی ذکر کرده ایم پس برای مشاوره و راهنمای بیشتر می توانید با مجموعه تایماز تماس حاصل نماید.

سوالات متداول درباره خرید ویلا در آنتالیا

برای خرید ویلا در آنتالیا بهترین گزینه ها کمر، بلک، دوشمالتی، کنیالتی و لارا هستند.

اگر قصد خرید ویلا در آنتالیا را دارید پس بهتر است حدود ششصد هزار دلار در املاک تایماز آنتالیا سرمایه گذاری کنید.

هنگام خرید ویلا در آنتالیا، اعضای خانواده شما می توانند مسکن خریداری کنند.

اگر مبلغ خانه ای که خریداری کرده اید بیش از 450000 دلار باشد، بله، می توانید برای پاسپورت ترکیه اقدام کرده و دریافت کنید همچنین نیازی به خرید تنها یک ویلا ندارید و ارزش کل ویلا به نام شما نباید کمتر از 50000 دلار باشد.

بله مجموعه ما یکی از ارائه دهندگان خرید ویلا در ترکیه است.