ارسال پول از کانادا به ایران

ارسال پول از کانادا به ایران

ارسال پول از کانادا به ایران

آشنایی با روشهای ارسال پول از کانادا به ایران. نگاهی به چالشها، محدودیتها و مشکلاتی که انتقال ارز به ایران را به چالش می کشد.

اگر شما در خارج از مرزهای کشور عزیزمان ، ایران زندگی می کنید ، به احتمال خیلی زیاد تاکنون مشکلات بسیاری برای ارسال پول را به ایران را داشته اید.

دشوار شدن قوانین مالی و پولی بانکهای جهانی و همچنین تحریمهای کشور آمریکا برای مبارزه با پولشویی و پیشگیری از تخلفات مالی ، تروریستی ، قاچاق ، پولشویی و … همزمان با تشدید تحریم های همه جانبه امریکا علیه ایران، باعث گردید تا اغلب بانک ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی از هرگونه نقل و انتقال ارز خارجی به نیابت از بانک های ایرانی خودداری نمایند.

صرافی‌های ایرانی با فراهم کردن بستر مناسب ، خدمات ارزی و حواله برای مشتریان ایرانی توانسته اند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازند و با دریافت هزینه‌ای ناچیز پول را انتقال دهند.

 

انتقال پول از کانادا به ایران

ارتباط با مشاوران ما برای صرافی ایرانی در کانادا از طریق شماره های زیر مقدور است :

  • 0098-912-855-1747   فقط واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0098-912-355-355-4   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

در ادامه مقاله قصد داریم بهترین روشهای انتقال پول به ایران را توضیح دهیم.

مردم کشورمان به دلیل گرفتار شدن ایران در تحریم های متعدد ، به سختی می توانند درآمدهای ارزی خود را در ایران دریافت کنند یا از خارج از کشور برای آن ها پولی ارسال شود.

برای مثال بسیاری از هم وطنان عزیزی که بصورت دو کاری (Freelancing) برای شرکتهایی در خارج از مرزها خدماتی ارایه می دهند ، بایستی کارمزد خدمات خود را بصورت ارزی دریافت کنند. در اکثر مواقع این دستمزدها از 50 تا 1000 دلار یا یورو تجاوز نمی کند و این دوستان برای ارسال پول از کانادا به ایران و دریافت حتی 100 دلار چالشهای جدی پیش رو دارند.

همچنین حال ساکنین ، گردشگران یا مسافران ایرانی در کشورهای اروپایی و سایر کشورهای دنیا نیز برای تبدیل پول خود در مقادیر کم نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

موارد ذکر شده باعث شده است کار برای خیلی از کسانی که خارج از کشور اقامت دارند یا می خواهند به هر دلیلی از یک کشور دیگر برای ایران پول ارسال کنند، بسیار سخت شود.

در برخی موارد دیگر نیز کسانی که در کانادا مشغول به کارند و ماهانه مبلغی را ، هرچند اندک ممکن است برای کمک خرج یا موارد دیگر به ایران بفرستند ، راه حلی بجز استفاده از خدمات صرافی های ایرانی در کانادا را ندارند.

اگر شما نیز به دنبال چند راه حل ساده و مطمئن برای ارسال پول به ایران از کانادا، اتحادیه اروپا، آمریکا و یا سایر کشورها می‌گردید و می خواهید گره از کارتان باز شود، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا روش های ارسال پول به ایران را با یکدیگر بررسی کنیم.

امروزه صرافی‌های ایرانی در کانادا خدماتی چون دریافت و انتقال حواله، خدمات ارزی و سایر خدمات را در اختیار ایرانی‌های عزیز در داخل و خارج کشور قرار می‌دهند.

ولی متاسفانه باید بگوییم که خیلی از شرکت های بزرگ در صنعت نقل و انتقال پول مانندvisa, master western union، paypal ، moneygram ، xoom و … در ایران نمایندگی ندارند و به ایرانی ها خدمات ارائه نمی دهند.

از طرفی هم صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال نیر همانند بایننس ، کوین بیس ، جمینی و … حسابهای مربوط به ایرانیان را با مشکلات عدیده ای همراه کرده اند.

اما جای نگرانی نیست ، هدف ماساده است:

ارائه خدمات مالی عالی ، در کوتاه ترین زمان ممکن با نرخ انتقال منطقی 🙂

خدمات شرکت تایماز در این زمینه، فقط نقل و انتقال های قانونی را در برمی گیرد. بدین معنی که احراز هویت طرفین انتقال دهنده و انتقال گیرنده بررسی و در صورت اطمینان از پاک بودن منشا پول ، خدمات شایسته ارایه خواهد گردید.

شرکت تایماز با بهره مندی از امکانات نوین و گسترده دیگر شرکت های هم خانواده خود و اتصال به سریعترین و معتبرترین شبکه های بانکی واسط در سراسر دنیا، ارز مورد نظر شما را به سهولت و در کمترین زمان ممکن ، به صورت ریال به فرد یا حساب بانکی معرفی شده توسط شما، در سراسر ایران تحویل خواهد داد.

  • مهم : قبل از هر واریزی حتما هماهنگی انجام دهید و مبلغ واریزی همزمان با اعلام شماره حساب، بایستی مشخص شود.

 

انتقال پول از کانادا به ایران از طریق حواله بانکی:

شما در هر کشوری که هستید کافی است از طریق سیستم بانکی (سیستم سوئیفت) وجه مورد نظر را از بانک مبدا خود به یکی از حساب های معرفی شده شرکت تایماز در کشور ترکیه یا سایر کشورهایی که مشاوران معرفی میکنند واریز نمایید. در کمتر از 24 ساعت، پس از کسر کارمزد توسط بانک های مبدا و واسط و با توجه به نوع و نرخ روزانه ارز به حساب ما واریز شده، و معادل آن ریال درهر نقطه از ایران توسط گیرنده حواله قابل برداشت خواهد بود.

مانی گرام و وستر یونیون:

سرویس ارسال پول به ایران در تایماز، با کمترین کارمزد بوده و مبلغ کارمزد توسط بانک مبدا و واسط یا شرکت انتقال دهنده وجه از حواله شما کسر می گردد. این مبلغ با توجه به بانک یا شرکت انتقال دهنده و نوع و مقدار ارز متغیر است. بنابراین در مواقعی که میخواهید حواله با مبلغی دقیق انجام گیرد بهتر است کمی بیشتر از مبلغ مورد نظر ارسال کنید.

ارسال پول از طریق پی پال:

در صورتی که درآمدی با منشا قانونی و سورس ارز تایید شده دارید، اکانت پی پال ما در اختیار شما قرار می گیرد تا شرکت مربوطه یا شخص دارنده حساب پی پال، مستقیما ارز را به آن منتقل کند. معادل ارز پی پال به ریال، کمتر از 24 ساعت به حساب شما واریز می شود. پس از دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم ارسال پول به ایران را تکمیل و به ضمیمه رسید حواله پول از طریق حساب پی پال، برای ما ارسال نمایید.

تحویل نقدی در محل:

امکان دریافت نقدی ارز در برخی کشورها و تحویل معادل ریالی آن در ایران وجود دارد. پس از عضویت در سایت، فرم ارسال پول به ایران را تکمیل و سپس از طریق تلفن، ای میل یا بخش پشتیبانی آنلاین سایت سفارش خود را ثبت کنید.

همانطور که در بالا گفتیم رفع موانع انتقال پول به ایران غیر ممکن نیست و هر مساله ای راه حلی دارد. بنابراین در بخش بعد می خواهیم چند مورد از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین شما می توانید برای ارسال پول از کانادا به ایران با استفاده از ارسال بیت کوین یا هر ارز دیجیتال معتبر دیگری مانند اتریوم به راحتی برای ایرانیان داخل کشورمان پول خود را ارسال کنید.

در این روش فردی که در خارج اقامت دارد باید از سرویس هایی که در ادامه راجع به آن ها خواهیم گفت، بیت کوین خریداری کند و آن را به کیف پول شخصی فردی که داخل ایران است ارسال کند.

به این ترتیب شخصی که در ایران اقامت دارد می تواند بیت کوین را بفروشد و آن را به ریال تبدیل کند. زمان ارسال انتقال بیت کوین به ایران زمان زیادی نمی برد (البته به شلوغی شبکه و کارمزد تراکنش نیز بستگی دارد) و شما به سادگی می توانید این ارز دیجیتال را در یکی از صرافی های معتبر داخلی بفروشید.

برای خرید بیت کوین در خارج از کشور می توانید به صرافی هایی مانند بایننس مراجعه کنید و با شارژ حساب خود این کار را انجام دهید.

البته این روش از مشکل هایی نیز برخوردار است. به عنوان مثال به علت نوسانات قیمت بیت کوین ممکن است قیمت ها نیز تغییر کند و موقع تبدیل آن به ریال، ارزش پول زیاد یا کم شود.

از دیگر معایب این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که تعدادی از کشورها خرید و فروش بیت کوین را ممنوع کرده اند. همچنین ممکن است استفاده از والت کیف پول، برای کسانی که آگاهی زیادی از تکنولوژی ندارند مشکل بزرگی باشد.

همه چیر درباره بیت کوین در بلاگ پست “خرید ارز دیجیتال”

ارسال ارز به ایران از طریق ارسال حواله سوئیفت

ارسال پول به ایران

اگر نمی توانید به اشخاص و صرافی ها اعتماد کنید و نگران پولتان هستید یا می خواهید یک جای مطمئن برای انتقال پول از کانادا به ایران پیدا کنید، انتقال ارز را از طریق حواله سوئیفت واسطه شرکتی پیشنهاد می کنیم.

سوئیفت واسطه شرکتی به امن ترین و ساده ترین شکل ممکن، پول شما را به هر کجای دنیا که بخواهید انتقال خواهد داد. سوئیفت واسطه شرکتی به شما این اجازه را می دهد تا مقدار کارمزد را بین خودتان و گیرنده تقسیم کنید یا آن را از اصل پول کم می کند.

هر چند کارمزد این شبکه بسیار کم بوده، اما برای متقاضیان چندین انتخاب قرار داده است تا این شبکه یکی دیگر از روش های ارسال پول به ایران باشد.

سوئیفت واسطه شرکتی همچنین نسبت به سایر حواله های ارزی از تعرفه کمتری برخوردار است و فرآیند انتقال پولتان را در عرض یک الی سه روز به پایان می رساند. شما با استفاده از سوئیفت واسطه شرکتی می توانید پول خود را به هر کجای دنیا که بخواهید انتقال دهید، مگر در مواردی خاص که در قوانین استفاده از این سرویس ذکر شده اند.

توجه داشته باشید که در راستای تابعیت از قوانین مبارزه با پول شویی، اطلاعات صحیح پرداخت کننده و دریافت کننده پول به دقت بررسی خواهد شد.واست خود را از طریق راه های ارتباطی زیر به تایماز بفرستید.

شرکت تایماز آنتالیا با مجوز رسمی فعالیت ( با شماره ثبت ۹۹۶۴۶ ) در زمینه ثبت شرکت, سرمایه گذاری, املاک, مهاجرت و توریسم از دولت ترکیه.

وبلاگ شرکت تایماز در خصوص روشهای انتقال پول از کانادا به ایران و سایر مطالب، بصورت مستمر در حال بازبینی و به روزرسانی می باشند.

شرکت تایماز فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرده و اعتماد مشتریان این شرکت ، اعتبار این شرکت بوده که باعث افتخار ماست.

لینک مرتبط:

صرافی ایرانی

 

 

—–(((برای دیدن نرخ لحظه ای یورو و دلار و سایر ارزها در سامانه بانک مرکزی ، سنا -کلیک کنید )))—–

 

 

۱ دیدگاه برای “ارسال پول از کانادا به ایران

  1. سلطانی فرد گفته:

    درود فراوان، آدینه تان به نیکویی
    بنده ساکن ونکوور هستم و مبلغی را قصد انتقال به حساب یکی از بستگانم در ایران دارم. تمنا میکنم بفرمایید که اگر امروز وجه را واریز نمایم چه زمانی در ایران شما به حساب بستگان من واریز و تسویه می نمایید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *