خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین

خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین

با بررسی امکان خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در این نوشته با ما همراه باشید با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال که در راس آنها ، شاه کوین معروف بیت کوین از سال 2009 خیلی از کشورها حتی با ساخت و ایجاد کوین مخصوص کشور به عنوان ارز دیجیتال ملی وارد دنیای پیچیده رمزارزها شده اند. در هر سال صدها ملک در آنتالیا خرید و فروش می شود و این موضوع آنتالیا را به دومین مقصد محبوب در کشور ترکیه برای خرید خانه تبدیل کرده است. بازار خرید و فروش املاک در آنتالیا به ویژه در پنج سال گذشته با رونق بسیاری مواجه بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی از خرید ملک در استانبول روی برگردانده و آنتالیا را گزینه مناسب تری می بینند. به دلیل گسترش کاربرد ارزهای دیجیتال و رمزارزها بخصوص بیتکوین ، خرید و فروش ارزهای دیجیتال رفته رفته در جوامع مختلف به عنوان یک روش پرداخت جا افتاده و حتی برخی کشورها بصورت قانونی پذیرفته شده است. نام آنتالیا به منطقه بزرگتری اشاره دارد که از آلانیا در شرق تا کالکان و کاس در غرب ترکیه امتداد دارد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که خرید ملک در آنتالیا چه مزایایی برای ما دارد؟ و چرا باید این شهر را برای خرید خانه انتخاب کنیم؟ با ما همراه باشید.

در کجای آنتالیا خانه بخریم؟

  • منطقه کنیالتی
    محله کنییالتی در مسیر شهرستان کمر قرار دارد، محله ای زیبا و دارای تمامی اقلام موردنیاز برای امور روزمره است و گزینه های فراوانی از رستوران ها، بارها، کافه ها و مراکز خرید دارد. این مکان به لطف طول 7 کیلومتری شن و ماسه ها و قرارگیری در یک طرف کوههای بی داغلار به یک مقصد تعطیلات ساحلی محبوب تبدیل شده است.
    سواحل منطقه کنیالتی برای افرادی که علاقه مند به استفاده از نور خورشید (دوش آفتاب) دریا و شن و ماسه هستند خارق العاده است. همچنین پروژه های املاک موجود در این ساحل بی نظیر هستند؛ آپارتمان ها و پنت هاوس هایی با مناظر خیره کننده دریای مدیترانه زندگی را برای شما افسانه ای و لذت بخش می کنند. اغلب خانه ها در این منطقه دارای ویژگی های مشترکی مانند استخر، سالن های ورزشی و دیگر امکانات رفاهی هستند.  با توجه به این مشخصات و پتانسل بالای کنیالتی ممکن است فکر کنید که قیمت هر متر مربع باید گران باشد، اما به طرز شگفت انگیزی قیمتهاپایین است.
  • منطقه لارا
    منطقه ساحلی معروف دیگر این شهر ، منطقه ساحلی لارا است که برابر با لاس وگاس نامیده می شود. این منطقه نیز از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و به یکی از گزینه های انتخاب خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین تبدیل شده است.
    ساکنین این منطقه، تنها در حدود 5 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارند و از طیف گسترده ای از امکانات در اطراف محل زندگی خود بهره می برند. آپارتمان ها و مناظر دریایی پنت هاوس یکی از ویژگی های بسیاری از خانه ها در این محل است و همین امر باعث شده که این مکان به مقصد ایرانیان و شهروندان سایر کشورها برای خرید تبدیل شود که خواهان یک تفریح تابستانی هستند. قیمت ملک در ساحل لارا ازمیر  و سایر شهرهای ترکیه  است، اما اگر خریدار قیمت خانه های این محل را با خانه های ساحلی مکان هایی مانند اسپانیا یا پرتغال مقایسه کند، خریدشان همچنان مقرون به صرفه خواهد بود.

دلایل انتخاب شهر آنتالیا برای خرید ملک

اگر قصد خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین را دارید، مقصدتان یکی از پر جنب و جوش ترین مقاصد سواحل جنوب غربی مدیترانه خواهد بود. این کشور به سبب برتریت در مهمان نوازی، هتل های باکلاس و لاکچری و رستوران ها و کلاب های شبانه، میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به کشور ترکیه می کشاند؛ بهتر است بدانید که مناطق خوب بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که برای اطلاع از قوانین خرید ملک در ترکیه بر روی لینک کلیک نمایید.

شهر آنتالیا که دارنده بهترین مراکز برای خرید در ترکیه محسوب می شود، دارای مراکزی هفتگی محلی برای اجتماع شهروندان ترک و مهاجران خارجی است. همچنین فرودگاه آنتالیا که جوایز زیادی کسب کرده و در فاصله کمی از شهر آنتالیا قرار دارد، زمستان ها و تابستان ها با هوای معتدل و مناسب را نیز در نظر بگیرید.

آنتالیا همچنین دارای دو ساحل زیبا و فوق العاده از نظر گردشگران خارجی است. منطقه کنیالتی و ساحل لارا از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی در آنتالیا ترکیه هستند و دلیلی هستند که افراد را راغب به خرید ملک در آنتالیا ترکیه می کنند.

باتوجه به گسترش کاربرد ارزهای دیجیتال و رمزارزها بخصوص بیتکوین ، خرید و فروش ارزهای دیجیتال رفته رفته در جوامع مختلف به عنوان یک روش پرداخت جا افتاده و حتی برخی کشورها بصورت قانونی پذیرفته شده است.

با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال که در راس آنها ، شاه کوین معروف بیت کوین از سال 2009 خیلی از کشورها حتی با ساخت و ایجاد کوین مخصوص کشور به عنوان ارز دیجیتال ملی وارد دنیای پیچیده رمزارزها شده اند.

بیت کوین (Bitcoin) پول دیجیتالی است که به‌ عنوان اولین رمز ارز دیجیتال معرفی شده. شما با داشتن بیت کوین قادر خواهید بود، هزینه خرید کالا و دریافت خدمات را از هر کجای دنیا، بلافاصله و بی معطلی و بدون نیاز بی هیچ بانک، صرافی یا سیستم پرداخت واسطه، پرداخت کنید. ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین دقیقاً کارکردی مشابه با پول‌های رایج بین‌المللی را دارند.

اما به دلیل اینکه هیچ حکومت یا دولت مرکزی دخل و تصرفی بر روی این پول دیجیتال ندارد ، هیچ قدرتی در دنیا نمیتواند با اعمال نفود و ایجاد فشار دنیای بلاکچین و بیت‌کوین را تحت کنترل خود در آورد و سیاست‌های مالی و تجاری خود را به آن دیکته کند. بنابراین تاکنون هیچ کشوری این پول دیجیتال را به‌عنوان ارز قانونی به رسمیت نشناخته است.

اقامت از طریق خرید ملک در آنتالیا:

آنتالیا جز شهرهای بزرگ ترکیه به حساب می آید و برای دریافت اقامت باید حداقل 75 هزار دلار سرمایه گذاری کنید. البته اگر قصد خرید ملک داشتین حتما قبلش راجع به مناطق ممنوعه برای اقامت خارجی ها مطالعه کنید.

به طور مثال در حال حاضر با خرید ملک یا اجاره در منطقه ی حورما آنتالیا به شما اقامت نمیدهند مگر خرید بالای 400 هزار دلار که بهتون شهروندی ترکیه تعلق میگیره.

سوالات متداول خرید ملک در آنتالیا ترکیه

  • با حداقل چقدر سرمایه می توانم در آنتالیا ترکیه خانه بخرم؟
    شما با حداقل 500 میلیون تومان می توانید در ترکیه خانه بخرید اما بستگی دارد که خانه موردنظرتان دارای چه ویژگی ها و امکاناتی باشد. اگر خانه ای در منطقه ای موجه و دارای امکانات و شرایط رفاهی مناسب می خواهید، بهتر است که حداقل 1 میلیارد تومان سرمایه داشته باشید.
  • برای خرید خانه در آنتالیا باید از کجا شروع کرد؟
    برای خرید خانه در ترکیه باید با مراجعه به سایت های معتبر و دیدن گزینه های املاک موجود شروع کرد. سپس با دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین املاک، برای دیدن ملک مورد نظر در ترکیه اقدام کرد.
  • اخذ اقامت با خرید ملک در آنتالیا ترکیه امکان پذیر است؟
    بله. شما با خرید املاک و مستغلات در کشور ترکیه می توانید برای دریافت اقامت موقت و دائم ترکیه درخواست دهید.

استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای خرید ملک در ترکیه و آنتالیا مشابه سایر روشهای پرداخت است. با این تفاوت که انتقال پول مشکلات و خطرات انتقال پول فیات را ندارد .

برای اخذ مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان، زمین و سایر مستغلات در شهر زیبای آنتالیا کافیست به مشاوران فارسی زبان شرکت تایماز پیام دهید.

مشاوران شرکت تایماز از ساعت 9 صبح تا 10 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشند.

ارتباط با ما از طریق شماره های :

00989128551747   فقط واتس اپ و تلگرام

00905316842535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

00905376865704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

0090242967560   شماره تلفن دفتر آنتالیا

شرکت تایماز آنتالیا با مجوز رسمی فعالیت ( با شماره ثبت ۹۹۶۴۶ ) در زمینه های زیر، از دولت ترکیه می باشد:

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

خرید و فروش املاک در ترکیه

صرافی وخدمات ارزی

مهاجرت و اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه با بیت کوین

مطالب وبلاگ شرکت تایماز بصورت مستمر در حال بازبینی و به روزرسانی می باشند

—–(((برای دیدن نرخ لحظه ای یورو و دلار و سایر ارزها در سامانه بانک مرکزی ، سنا -کلیک کنید )))—–

۲ دیدگاه برای “خرید ملک در آنتالیا با بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *