صرافی ایرانی در آلمان

صرافی ایرانی در آلمان

صرافی ایرانی در آلمان

بررسی بهترین صرافی ایرانی در آلمان ، ارسال و دریافت حوالجات ارزی

واحد رسمی پول آلمان از سال 2002 تا کنون یورو است. آلمان یکی از نوزده کشور در منطقه یورو است که از این واحد پولی استفاده می‌کند. نماد پول این کشور یورو € است که آرتور آیزنمنگر آلمانی آن را ابداع کرده است.

هر یورو به صد سنت تقسیم می‌شود و به صورت سکه‌های دو یورویی، یک یورویی، پنجاه سنتی، بیست سنتی، ده سنتی، پنج سنتی، دو سنتی و سکه کوچک یک سنتی ضرب می‌شود.

در صرافی های ایرانی در آلمان اسکناس‌ها نیز به صورت 500، 200، 100، 50، 20، 10 و 5 یورویی یافت می‌شود.

در طراحی سکه‌های یورو از نمادهایی از کشورها استفاده می‌شود و اسکناس‌ها عموماً مزین به تصاویری از پل‌ها، درها و پنجره‌های زیبای اروپایی و نقشه اروپا هستند.

یورو یا واحد پول اروپا به این معنی است که مسافران اهل اکثر کشورهای اتحادیه اروپا می‌توانند از همان ارز رایج در میهنشان بدون مشکل در طول سفر در اروپا هم استفاده کنند.

اما برای مسافرانی که اروپایی نیستند، بانک‌ها و صرافی‌هایی در آلمان بصورت فراوانی در سطح شهر وجود دارند که می‌توانند پولشان را در آنها به یورو تبدیل کنند یا از دستگاه خودپرداز پول بگیرند. ولی متاسفانه تعداد صرافی های ایرانی در آلمان بسیار کم است.

به خاطر داشته باشید که چه در خرید، چه در رستوران و باشگاه، برلینی‌ها پول نقد را ترجیح می‌دهند. غالباً از کارت‌های نقدی و کارت‌های اعتباری اصلی (امریکن اکسپرس، ویزا و مستر کارت) استفاده می‌شود، اما کافه‌ها و فروشگاه‌های کوچک‌تر فقط پرداخت با پول نقد را قبول می‌کنند. بنابراین مسافران همواره باید سکه و اسکناس یورو همراه داشته باشند.

 

ارسال پول از آلمان
ارسال پول از آلمان

 

ارسال و دریافت پول از آلمان

ارسال و دریافت پول از آلمان به ایران و برعکس ، به دلیل تحریم های موجود بسیار مشکل و همراه با ریسکهای بسیاری است.

کشور آلمان با توجه به حضور گسترده‌ی مهاجران یکی از بزرگترین کشورهای مبدأ ارسال حواله در اروپا هست. علی رغم حجم بالای حواله‌های ارسالی از این کشور، همچنان هزینه ارسال حواله به برخی کشورهایی که دارای محدودیتها و ممنوعیت های مالی دنیا هستند ، با هزینه‌ی بسیار زیاد و توسط موسسات مالی ناشناخته و با ریسک بالا انجام میگیرد.

ما در شرکت تایماز با توجه به نیازهای مهاجران اقدام به ایجاد بستری مناسب جهت انتقال وجه توسط مهاجران به کشورهای ایران و ترکیه نمودیم و با افتخار اعلام می‌کنیم علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه‌های ارسال حواله موجب تسریع در روند اجرای حواله و سهولت هرچه بیشتر این امر گشته ایم.

ارتباط با مشاوران ما برای صرافی ایرانی در کانادا از طریق شماره های زیر مقدور است :

  • 0098-912-855-1747   فقط واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0098-912-355-355-4   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

 

صرافی در آلمان

 

توجه داشته باشید که در راستای تابعیت از قوانین مبارزه با پول شویی کشور های ایران و آلمان، اطلاعات صحیح پرداخت کننده و دریافت کننده پول به دقت بررسی خواهد شد.

ارسال حواله انتقال پول از آلمان به ایران، ترکیه، و برعکس به آلمان

با کمترین هزینه از آلمان به ایران و از ایران به آلمان پول بفرستید، ارسال حواله های پول و ارز از آلمان به ایران و برعکس

شرکت تایماز یکی از شرکتهای معتبر و مورد اعتماد است که مشاوره ارسال حواله بین ایران و المان، ترکیه و سایر کشورها را ارائه می‌دهد. این شرکت امکانات و مزایایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا انتقال پول شما به‌صورت مطمئن، سریع و با نرخ تبدیل مناسب صورت پذیرد.

  1. نرخ تبدیل پول: تایماز تضمین می‌کند که نرخ  تبدیل پول شما به صورت صحیح و با نرخ بازار اعمال می‌شود. این به شما اطمینان می‌دهد که مبلغ دقیقی که برای ارسال حواله خود می‌پردازید، به حساب دریافت‌کننده در کشور مقصد واریز می‌شود.
  2. سرعت انتقال: تایماز تعهد می‌دهد که حواله شما در کمترین زمان ممکن پرداخت شود. این امر به شما امکان می‌دهد تا به سرعت پول خود را به کشور مقصد ارسال کنید و از آن در تحصیل، سفر یا امور تجاری خود استفاده کنید.
  3. امنیت مالی: تایماز از روش‌های امنیتی حرفه‌ای برای انتقال پول استفاده می‌کند. این به شما اطمینان می‌دهد که اطلاعات شخصی و مالی شما در این فرآیند امن و محرمانه می‌ماند.
  4.  پشتیبانی ۲۴/۷: تایماز دارای تیمی از کارشناسان مجرب است که در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در خصوص ارسال حواله‌های بین المللی هستند. با تماس با مشاوران این شرکت می‌توانید هرگونه نیاز یا سوال خود را مطرح کنید.

 

حواله ارزی به آلمان

حواله های ارزی به آلمان  از جمله مهم ترین خدماتی است که صرافی های ایرانی در شهرهای مختلف آلمان برای ساکنان ایرانی این شهرها انجام می دهند و به عنوان واسطه، عمل تبدیل ارز و خرید و فروش آن را انجام می دهند.

برای دریافت و انتقال حواله های ارزی، صرافی ها مبلغی را با عنوان کارمزد حواله دریافت می کنند.

میزان کارمزد براساس نوع ارز، میزان ارز و حواله انتخابی متفاوت است. حواله های ارزی دارای انواع مختلفی است، از جمله حواله سوئیفت، حواله وسترن یونیون، حواله ریا و انجام حواله های داخلی از مهم ترین نوع خدمات این صرافی ها است.

نوع حواله نیز در مدت زمان دریافت حواله هم تاثیرگذار است. برای انتقال حواله لازم است اطلاعات حساب مقصد را در اختیار صرافی قرار دهید، زمان دریافت حواله و نرخ کارمزد را چک کنید، تا انتقال حواله انجام شود.

پرسش‌های متداول


بانک‌های آلمانی تبدیل ارز را انجام می‌دهند؟

می‌توانید ارز خارجی و چک مسافرتی را در بانک‌ها و صرافی‌های آلمانی (موسوم به Wechselstube یا Geldwechsel) تبدیل کنید. امروزه صرافی‌ها به اندازه گذشته پرتعداد نیستند، اما هنوز می‌توانید صرافی‌هایی را در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و حتی هتل‌های بزرگ پیدا کنید.

می‌توانم در آلمان از دلار امریکا استفاده کنم؟

وقتی به آلمان سفر می‌کنید، بهتر است پول نقد به یورو همراه داشته باشید. بعضی شرکت‌ها و رستوران‌های امریکایی، مانند شعبه‌های مک‌دونالد در آلمان، دلار امریکا را قبول می‌کنند.

کدام بانک برای تبدیل ارز از همه بهتر است؟

بانک‌های محلی و مؤسسه‌های اعتباری معمولاً بهترین نرخ‌ها را دارند. بانک‌های بزرگی مانند Chase یا Bank of America این مزیت را دارند که در کشورهای خارجی نیز دستگاه خودپرداز دارند.

هنگام سفر به آلمان چه مقدار باید پول نقد همراه داشته باشم؟

طبق برآوردهای ما در طول سفر به آلمان احتمالاً حداقل 700 یورو نیاز خواهید داشت. پیش از سفر از بانک محلی‌تان بخواهید که سقف برداشت از دستگاه خودپرداز را برای مدت زمانی که در آلمان هستید، افزایش دهد.

قبل از سفر به آلمان باید یورو تهیه کنم؟

قبل از سفر به آلمان مقداری یورو تهیه کنید، اما فقط در حدی که برای تأمین هزینه‌های اولیه ورود به آلمان کافی باشد. بهتر است حداکثر مقدار یورویی را که نیاز دارید، پس از رسیدن به آلمان از دستگاه خودپرداز بگیرید.

می‌توانم از کارت نقدی پیش‌پرداخت در آلمان استفاده کنم؟

ویزا و مسترکارت در اکثر نقاط آلمان پذیرفته می‌شود. همچنین می‌توانید در آلمان از کارت‌های اعتباری امریکن اکسپرس و Diners Club استفاده کنید.

پرداخت‌ها را در آلمان باید به دلار انجام بدهم یا یورو؟

وقتی در آلمان یا هر کشور خارجی دیگر هستید، بهترین کار این است که هزینه‌ها را به‌جای دلار به ارز محلی پرداخت کنید.

در هر بانکی می‌توانم تبدیل ارز انجام بدهم؟

بسیاری از بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری تبدیل ارز را برای مشتریانشان انجام می‌دهند. درست است که بانک‌ها کارمزد اندکی را دریافت می‌کنند، اما احتمالاً بهترین نرخ تبدیل ارز را هم ارائه می‌دهند.

 

 

صرافی ایرانی

—–(((برای دیدن نرخ لحظه ای یورو و دلار و سایر ارزها در سامانه بانک مرکزی ، سنا -کلیک کنید )))—–

 

 

شرکت تایماز آنتالیا با مجوز رسمی فعالیت ( با شماره ثبت ۹۹۶۴۶ ) در زمینه ثبت شرکت, سرمایه گذاری, املاک, مهاجرت و توریسم از دولت ترکیه.

وبلاگ شرکت تایماز در خصوص روشهای انتقال پول از کانادا به ایران و سایر مطالب، بصورت مستمر در حال بازبینی و به روزرسانی می باشند.

شرکت تایماز فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرده و اعتماد مشتریان این شرکت ، اعتبار این شرکت بوده که باعث افتخار ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *