فروش ملک در آنتالیا

خرید و فروش ملک در آنتالیا

فروش ملک در آنتالیا

تخصص مشاوران املاک تایماز در زمینه فروش ملک در آنتالیا، خرید و فروش املاک اکازیون ، زیر قیمت و فروش فوری میباشد.

شرکت تایماز  با ارائه تخفیف و قیمت های ویژه بابت خرید خانه در ترکیه ، خرید آپارتمان در آنتالیا ، خرید آپارتمان در آلانیا همراه و مشاور شما در کلیه مراحل سرمایه گذاری در ترکیه می باشد.شرکت تایماز با مجوز رسمی صادرات و واردات از وزارت بازرگانی ترکیه و اتاق بازرگانی آنتالیا آماده همکاری با بازرگانان و تجار محترم .

با توجه به تجربه و ارتباطات مدیران شرکت با مسؤلین شرکت های تجاری و بازرگانی در ترکیه ، چنانکه قصد سرمایه گذاری در ترکیه و یا ایجاد کسب و کار در ترکیه را دارید متیوانید از خدمات شرکت استفاده فرمایید.

تماس با ما:

 

ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت تایماز از طریق شماره های :

  • 0098-912-855-1747  تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-031-1382   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

 

توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری در ترکیه و شهر زیبای آنتالیا به مشاور حرفه ای مراجعه کنید تا از مزیت ها و معایب خرید خانه و سرمایه گذاری در این کشور آگاه شوید. همچنین در نظر داشته باشید که هنگام خرید خانه در آنتالیا، مسئولیت های مالی بسیاری را خواهید داشت، از جمله مالیات و هزینه های هویتی برای قانونی بودن اقامت شما.

فایل های املاک ویژه و ارزان شرکت ، بسیار گسترده میباشند و در صورت مراجعه حضوری شما قابل بازدید هستند با توجه به تغییرات کلی وبسایت شرکت تایماز و زمان بر بودن قرار دادن املاک در سایت میتوانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید و فروش ملک در آنتالیا
خرید و فروش ملک در آنتالیا
خرید و فروش ملک در آنتالیا
خرید و فروش ملک در آنتالیا

خرید ویلا در آنتالیا

با توجه به نوسانات ارزی برای استعلام قیمت املاک در ترکیه با ما تماس بگیرید.

نکات مورد نیاز قبل از خرید و فروش ملک در آنتالیا و ترکیه

ترکیه ، این کشور خاورمیانه‌ای که به طور رسمی جمهوری ترکیه نامیده می‌شود، موقعیت استراتژیکی دارد و دارای تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش، معماری زیبا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شگفت‌انگیز است. اگر به دنبال خرید خانه در آنتالیا و اخذ تابعیت کشور ترکیه هستید، برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همانطور که شما نیز مطلع هستید در سال های اخیر گروه زیادی از هموطنان عزیز ایرانی به سمت خرید و فروش املاک در ترکیه مثل : خرید املاک و مستغلات در آنتالیا، خرید خانه در آنتالیا ، خرید آپارتمان در آنتالیا یا خرید ملک در آنتالیا  و سایر شهرهای ترکیه روی آورده اند که سرمایه گذاری مناسبی به شمار می آید.
با توجه به کاهش هزینه، سرمایه گذاران خارجی که به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستند، عموماً از طریق مسیر سرمایه گذاری در املاک اقدام می کنند. حداقل مبلغ واجد شرایط برای خرید ملک در استان آنتالیای ترکیه نزدیک به 2 میلیون لیر حدودا معادل 4.000.000.000 به تومان است، که اخذ اقامت ترکیه را به یکی از جذاب ترین اقامت های جهان از طریق برنامه های سرمایه گذاری تبدیل می کند.

تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا (سرمایه گذاری ملکی در ترکیه)

برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای تقویت اقتصاد در حال ظهور این کشور و ارتقای بازار املاک و مستغلات این کشور است.

اخذ شهروندی و دریافت پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری از 400  هزار دلار ، مسافرت بدون ویزا به بیشتر از 115 کشور دنیاشهروندی خانوادگی و انتقال این حق به نسل های بعدامکان شروع کار و تجارت بدون محدودیت. از آنجایی که ترکیه یک کشور بین قاره ای است، سرمایه گذاران خارجی با اخذ تابعیت ترکیه می توانند به بازارهای پررونق اروپا و آسیا دسترسی داشته باشند. برای شهروندی ترکیه، افراد باید حداقل 400 هزار دلار آمریکا  در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند. سپس درخواست شما بین یک تا سه ماه طول می کشد تا پردازش شود. هنگامی که فردی شهروند ترکیه باشد، به رفت و آمد آزاد در داخل کشور و بسیاری از کشورهای بزرگ و معتبر دنیا (بیش از 115 کشور) بدون نیاز به ویزا دسترسی دارد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سرمایه گذاری، می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه

خرید خانه در استانبول

با توجه به دیدگاه و تجربه ما در شرکت تایماز ، می توانیم استانبول را با توجه به ارزش فرهنگی و اهمیت گردشگری و سرمایه گذاری در بین بهترین گزینه ها برای مالکیت املاک در ترکیه طبقه بندی کنیم.
هنگامی که می خواهید ملکی در استانبول ترکیه بخرید، جریان بی پایانی از گزینه های املاک و مستغلات را با منظره های مختلف دریا، در مرکز شهر، یا حتی در نزدیکی مهم ترین بناهای تاریخی آن پیدا خواهید کرد.

 

زندگی در استانبول
خرید خانه و زندگی در استانبول

 

خرید آپارتمان در آنتالیا

 

خرید خانه در آنتالیا

چنانچه در مورد آنتالیا و خرید و فروش ملک در آن اطلاعات کافی دارید میتوانید از مطالعه این مطالب صرف نظر نموده و در قسمت خرید ملک در آنتالیا خانه های موجود را ببینید. اما اگر علاوه بر دیدن واحد ها علاقمند به آشنایی با این شهر هستید با ما همراه باشید.

شهرت توریستی آنتالیا با تبدیل شدن به اولین مقصد گردشگران خارجی (به ویژه اروپایی ها و روس ها) به دلیل قرار گرفتن در آب های گرم در ساحل مدیترانه به دست آمد.

آپارتمان ها به سبک مدرن و امروزی ساخته شده اند، همه دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه آمریکایی، فضای ناهار خوری، اتاق خواب های مجلل، بالکن های جذاب، و حمام هستند.یکی از مهمترین ویژگی های این منطقه بزرگ حمل و نقل آن است که باعث رفت و آمد می شود.با نزدیکی به سواحل خیره کننده و شناخته آنتالیا، فرصتی فوق العاده برای خانواده ها و سرمایه گذاران فراهم می کند.

شما می توانید با پرداخت 50% برای خرید واحد مسکونی در پروژه های جدید در منطقه لارا  آنتالیا اقدام کنید. یکی از ناحیه های توریستی و ساحلی واقع در مراد پاشا، کندو لارا می باشد. کندو لارا در شرقی ترین ناحیه شهر آنتالیا قرار گرفته است. منطقه کندو لارا دارای دورنمای بسیار عالی برای سرمایه گذاری است. بررسی آمار و داده ها در سالیان گذشته، قیمت خرید آپارتمان در شهر آنتالیا و منطقه لارا رشد چشمگیر 670 درصدی داشته است.
آنتالیا با طبیعت شگفت انگیز و سواحل جادویی آن مشخص می شود و املاک آن با بازده سرمایه گذاری بالایی که دارند به دلیل تعداد زیادی از گردشگرانی که در فصول گردشگری به آن می آیند متمایز می شود که بسیاری از کسانی که مایل به خرید ملک در این شهر هستند را برمی انگیزد.پس از خرید خانه در آنتالیا غافل نشوید و در لیست خود داشته باشید.

مجتمع های مسکونی مجهز در منطقه هورما کنیالتی که دارای تمام امکانات تفریحی برای ساکنین خود می باشند میتواند گزینه های جذابی برای خرید و فروش ملک در آنتالیا باشد. این مجتمع ها در جوار کوه های زیبا و سرسبز کنیالتی واقع شده است و فاصله کوتاهی تا دریا مدیترانه دارد. ساحل کنیالتی یکی از مشهور ترین سواحل تفریحی آنتالیای ترکیه به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در آنتالیا و بازدید از این خانه ها در منطقه هورما کنیالتی با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر به دنبال خرید

اپارتمان ارزان در آنتالیا هستید ، پروژه های جدیدی در منطقه کپز آنتالیا، ترکیه، فرصت های مناسبی برای سرمایه‌گذاری ملکی با موقعیت عالی، طراحی مدرن، امکانات برتر و کیفیت زندگی بالا در آنتالیا ارائه می‌دهند. این منطقه ها فاصله کوتاهی تا مناطق تفریحی و گردشگری مهم آنتالیا دارد، و با فضای آرام و خصوصی خود، مکانی ایده‌آل برای زندگی یا استراحت است. در سنوات اخیر با افزایش تقاضا برای املاک، بازگشت سرمایه بالا، کیفیت زندگی بالا، رشد اقتصادی ترکیه و سیاست‌های دولتی که تشویق به سرمایه‌گذاری می‌کنند، همگی باعث افزایش قیمت خرید ملک در این منطقه شده‌اند.

 

 

خرید آپارتمان در آنتالیا
خرید و فروش ملک در آنتالیا

خانه های لوکس آنتالیا

 

خرید خانه در آلانیا

آیا خرید خانه در آلانیا گزینه مناسبی است؟

در کل خرید ملک در ترکیه و خرید ملک در آلانیا می تواند یک تجربه سودآور باشد، چه خرید یک آپارتمان و چه خرید ویلا. این منطقه از دریای مدیترانه شاهد افزایش گردشگرانی بوده است که ابتدا برای خرید خانه، در تعطیلات به اینجا می آیند و سپس برخی برای اقامت دائم به اینجا می آیند. اما با توجه به اینکه شهر آنتالیا بعنوان مرکز استان دارای جمعیت بیشتر، امکانات رفاهی بیشر و وسعت بسیار بیشتر از شهر آلانیا را داراست ، توصیه ما اینست که آنتالیا گزینه مناسب تری است. مکان‌های متفاوت و منحصربه‌فردی با طیف گسترده‌ای از املاک برای فروش در آلانیا وجود دارد. در صورت تمایل به خرید ملک در آلانیا با مشاوران و کارشناسان شرکت تایماز در تماس باشید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که شهر آلانیا در فصل های گرم و توریستی پر تحرک و پویاست ولی متاسفانه در فصول سرد سال به شدت خلوت می شود.

 

مزایای خرید خانه در آلانیا چیست؟

این شهر زیبای مدیترانه ای در استان آنتالیا ترکیه قرار دارد که به دلیل داشتن منطقه ای با زیبایی های طبیعی فوق العاده معروف است و کوه های توروس پس زمینه ای خیره کننده را ارائه می دهند. این شهر در یک شبه جزیره واقع شده است و نقطه کانونی و مورد توجه برای هزاران سال تاریخ بوده است، که بسیاری از موارد آن ، امروزه قابل مشاهده هستند.
آلانیا بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند و دارای بافت جمعیتی نسبتا جهانی است. و به همین دلیل انتظار دیدن و شنیدن صحبت های انگلیسی، آلمانی، روسی، دانمارکی و بسیاری از زبان های اسکاندیناویایی دیگر و همچنین کانادایی ها، ایرانی ها و بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف را داشته باشید. ضمنا این شهر استاندارد زندگی بالایی دارد و به همین دلیل برای کسانی که به دنبال خرید خانه جهت تعطیلات یا اقامت دائم هستند بسیار جذاب است.

خرید آپارتمان در آلانیا

خانه های لوکس آلانیا

 

سوالات متداول درباره خرید و فروش ملک در آنتالیا

[/ux_text]

با حداقل چهار میلیارد و 500 میلیون تومان می توانید در آنتالیا ترکیه آپارتمان بخرید، اما بستگی به امکانات و تجهیزات موجود در آپارتمان مورد نظر شما را دارد اگر خانه ای در منطقه موج با امکانات مناسب و شرایط لوکس می خواهید، بهتر است حداقل سه میلیارد تومان سرمایه داشته باشید.

برای خرید خانه در آنتالیا، باید با مراجعه به وب سایت های معتبر و مشاهده گزینه های املاک موجود مانند مجموعه تایماز شروع کنید سپس پس از دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین املاک نسبت به مشاهده خانه مورد نظر در ترکیه اقدام نمایید.

بله، با خرید خانه در ترکیه می توانید برای اقامت موقت و دائم ترکیه اقدام کنید.

اگر هدف شما از خرید خانه در آنتالیا اخذ اقامت یا تابعیت ترکیه است باید به قوانینی که در این زمینه وضع شده است توجه کنید برای دریافت اقامت، خانهی که خریداری می کنید باید حداقل 75000 دلار ارزش داشته باشد بر اساس آخرین قانون صادر شده در ابتدای ماه جاری، به خانه هایی که قیمت آنها کمتر از 75000 دلار است، اقامت سالانه اعطا نمی شود این مبلغ در مورد اخذ تابعیت ترکیه متفاوت است و برای اخذ تابعیت یا پاسپورت ترکیه باید دارایی شما بالای 400 هزار دلار باشد.

پس از دریافت سند خانه در آنتالیا هیچ مانع قانونی برای خرید و فروش خانه شما وجود نخواهد داشت همچنین قیمت مسکن در سال‌های اخیر هر سال افزایش یافته و هیچ سرمایه‌داری با سرمایه‌گذاری در خانه خود ضرر نکرده است.

دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید خانه، تحصیل، اقامت دانشجویی و اقامت کاری از جمله راه های اصلی اخذ اقامت ترکیه می باشد.

پس از خرید آپارتمان، ویلا، خانه و ملک،  می توانید یا خودتان در آن زندگی کنید یا آن را اجاره دهید.

[/col] [/row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *