قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا

قیمت آپارتمان در آنتالیا

قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا

قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا متاسفانه به شدت افزایش یافته است و در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران خارجی تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا داشته‌ اند. البته بخاطر جنگهای اتفاق افتاده در منطقه از جمله جنگ روسیه و اکراین ، تقاضا برای خرید آپارتمان در آنتالیا بشدت افزایش یافته است. خرید آپارتمان در آنتالیا یک سرمایه گذاری فوق العاده با سوددهی مناسب می باشد. چرا که در 5 سال اخیر، قیمت آپارتمان‌ها در آنتالیا به طور چشمگیری افزایش یافته است. با توجه به اینکه آنتالیا یکی از مقاصد توریستی محبوب در جهان است، بازار خرید و فروش ملک در این منطقه در حال رشد است. قیمت ملک در آنتالیا در ۵ سال اخیر رشد خوبی داشته است و پیش‌بینی می‌ شود این رشد قیمت در سال‌ های آینده هم ادامه داشته باشد. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری در کشور ترکیه، خرید ملک در آنتالیا می‌ باشد؛ چرا که با سرمایه‌ ای معقول می‌ توانید در محیطی مناسب سرمایه‌ گذاری کنید و از این طریق برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کنید. علاوه‌ بر این از آنجایی که آنتالیا یک منطقه توریستی است، می‌ توانید خانه خریداری شده را اجاره دهید و از این طریق هم درآمدزایی کنید.

آب و هوای شهر آنتالیا

آب و هوای شهر آنتالیا مدیترانه ای است و تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل دارد. این شهر زیبا به طور کلی دچار تغییرات جوی کمی می شود و اکثر اوقات هوایی گرم و معتدل دارد. به همین دلیل آنتالیا در تمام طول سال پذیرای گردشگران زیادی است. تابستان ها دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتیگراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد است. زمستان ها دما بین 17 الی 19 درجه سانتیگراد است و به ندرت از 5 درجه سانتیگراد پایین تر می آید. همچنین در زمستان باران های موسمی و طوفان های ناگهانی رخ می دهد.

آنتالیا دارای زمین های مرغوب برای کشت است که آن را به استانی پیشرو در صنعت کشاورزی ترکیه تبدیل کرده است. تقریبا 20% زمین های آنتالیا جهت کشت محصولات مختلف استفاده می شود.

قیمت مناسب تر ملک در آنتالیا نسبت به شهرهای بزرگتر همچون استانبول و ازمیر از دیگر دلایل توجه خریداران به این شهر می باشد. در کنار قیمت مناسب بازگشت سرمایه در آنتالیا در مقایسه با استانبول 2 سال و از ازمیر 3 سال سریع تر است.

همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث رشد صنعت املاک و خانه در آنتالیا شده است. ساخت و ساز فراوان طی سال های اخیر باعث شده تا اکثر خانه ها در این شهر نوساز باشند و طیف گسترده از انتخاب اعم از خانه های ویلایی، آپارتمان، رزیدنس و … را برای مشتریان ملک فراهم آوردند.

بهترین زمان سفر به این شهر توریستی و خوش آب و هوا، از ابتدای فروردین تا اوایل آبان ماه است زیرا هوا به شدت دلپذیر و معتدل می باشد و در بهترین و مناسب ترین حالت خود قرار دارد. البته در پاییز و زمستان هم گردشگران و مسافران به آنتالیا سفر می کنند زیرا از نظر قیمتی بسیار ارزان می باشد و تفریحات زمستانی شروع می شوند.

دقت کنید در مناطق ساحلی بدلیل نیاز به روشن بودن مداوم کولر گازی در بهار و تابستان و قیمت بالای برق در کشور ترکیه در تابستان می بایست منتظر قبض برق بیش از 3000 لیره ای باشد. پس حتی الامکان جهت خرید خانه در آنتالیا به مناطق ساحلی کمتر فکر کنید.

 

کدام مناطق آنتالیا برای خرید ملک مناسب می باشد؟

برای خرید ملک در آنتالیا انتخاب منطقه مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا هر منطقه شرایط و قیمت متفاوتی را دارا می باشد. در این بخش به معرفی برخی از مناطق مهم آنتالیا می پردازیم که برای خرید ملک مناسب هستند:

آلانیا: آلانیا نام دهکده ای توریستی می باشد که در شرق آنتالیا واق شده است.با افزایش تعداد گردشگران در این منطقه میزان سرمایه گذاری خارجی نیز افزایش داشته است و این امر موجب توسعه هر چه سریعتر این منطقه گردیده است. محله های محموتلار و آوسالار دارای ساختمان های نوساز زیادی است و قیمتشان هم مناسب است که در صورت تمایل برای زندگی در آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه دارید ما به صورت مفصل به خرید ملک در آلانیا به صورت جدا پرداخته ایم.

بِلک: مراکز ورزشی و به ویزه مرکز گلف بِلک باعث شهرت این منطقه شده است. این ناحیه از شهر بسیار دنج و ساکت است و برای افرادی که از شلوغی های شهر گریزانند گزینه مناسبی برای خرید ملک می تواند باشد.

کِمر: کِمر از مناطق خوش آب و هوای آنتالیا به شمار می رود. این منطقه از شهر در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید.قیمت خرید ملک در کِمر به دلیل نزدیکی این منطقه به مرکز اصلی آنتالیا نسبت به سایر مناطق گران تر است.

کالکان: این ناحیه از شهر جزو مناطق لوکس و گران قیمت آنتالیا می باشد. این منطقه دارای ویلاهایی با معماری مدرن و چشم اندازی بی نظیر به سمت دریای مدیترانه است. در این قسمت از شهر محله کیزیلتاش بسیار لوکس و گران قیمت می باشد.

مرکز شهر آنتالیا: مرکز شهر آنتالیا نسبت به مناطق دیگر قدیمی تر اما شلوغ تر است. این منطقه مناسب افرادی است که برای آنها خرید، دسترسی آسان و حمل و نقل عمومی ارجعیت دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در آنتالیا پیشنهاد میکنیم صفحه وبلاگ را نیز مطالعه نمایید.

 

قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا
قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا

مزیت های خرید ملک در آنتالیا

  • خرید ملک در آنتالیا یکی از آسان‌ ترین روش‌ ها برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه می‌ باشد.
  • قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا در مقایسه با استانبول، آنکارا و ازمیر بسیار ارزانتر است.
  • درصورتی که بودجه کافی برای خرید ملک در استانبول را ندارید، می‌ توانید برای خرید ملک در آنتالیا به صورت اقساطی اقدام کنید.
  • موقعیت توریستی آنتالیا سرمایه‌گذاران خارجی را به این منطقه جذب کرده است و با سرمایه‌گذاری در بازار ملک این منطقه سود خوبی نصیب شما خواهد شد.

 

با توجه به اینکه شهروندان ایرانی، با قوانین مهاجرتی کشور ترکیه آشنایی کامل ندارند و از طرفی دیگر به زبان ترکی استانبولی تسلط کافی را ندارند، بهتر است از راهنمایی‌ های یک مشاور آگاه به قوانین و قابل اعتماد بهره بگیرند. شرکت تایماز با کادری مجرب از مشاوران حرفه‌ ای، صفر تا صد پروسه خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت و شهروندی شما را بر عهده می‌ گیرد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی می‌ باشند.

تماس با ما:

 

ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت تایماز از طریق شماره های :

  • 0098-912-855-1747  تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-031-1382   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

 

 

توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری در ترکیه و شهر زیبای آنتالیا به مشاور حرفه ای مراجعه کنید تا از مزیت ها و معایب خرید خانه و سرمایه گذاری در این کشور آگاه شوید. همچنین در نظر داشته باشید که هنگام خرید خانه در آنتالیا، مسئولیت های مالی بسیاری را خواهید داشت، از جمله مالیات و هزینه های هویتی برای قانونی بودن اقامت شما.

خرید ملک خارج از کشور

قیمت ملک در آنتالیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. محله‌ ای که ملک در آن واقع شده است، قدمت ملک، متراژ ملک، امکانات رفاهی ملک و کیفیت ساخت همگی در قیمت ملک تاثیر دارند. در ادامه مطلب بهترین مناطق آنتالیا برای خرید خانه و آپارتمان مورد بررسی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه قیمت ملک در استانبول در مقایسه با آنتالیا گران‌ تر است، بسیاری از شهروندان ایرانی ترجیح می‌ دهند در آنتالیا سرمایه‌ گذاری کنند. در نظر داشته باشید برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز در مناطق خوب استانبول باید حداقل ۸۰۰ هزار لیر بپردازید. این درحالی است که با ۵۵۰ هزار لیر می‌ توانید برای خرید یک واحد آپارتمان در آنتالیا اقدام کنید.

 

قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا
قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا

 

قیمت خرید آپارتمان در منطقه کمر (Kemer) آنتالیا

منطقه کمر در غرب آنتالیا واقع شده است. این منطقه یکی از بهترین مناطق توریستی آنتالیا می‌ باشد که خواهان زیادی دارد. با سرمایه‌ای حدود ۱ میلیون لیر(۲ میلیارد تومان) می‌ توانید برای خرید آپارتمان در این منطقه اقدام کنید. درصورتی که به لحاظ تامین بودجه با مشکل مواجه هستید، می‌ توانید برای خرید آپارتمان‌ های قدیمی در این منطقه اقدام کنید. با سرمایه‌ ای حدود ۸۰۰ هزار لیر می‌ توان برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۰ سال ساخت اقدام نمایید.

همچنین با سرمایه‌ ای حدود ۱۵۰۰۰۰۰ لیر(۳ میلیارد تومان) می‌ توانید در این منطقه برای خرید ویلاهای ۱۰ سال ساخت اقدام کنید.

 

 

قیمت ملک در کمر آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 50 تا 65 1،850،000
آپارتمان دو خوابه 65 تا 90 2،650،000
آپارتمان سه خوابه 95 تا 130 4،600،000
ویلا(۳ خوابه) 120 تا 140 بالای 5 میلیون

 

خرید ملک در کپز آنتالیا(Kepez) – قیمت ملک در کپز آنتالیا

خرید ملک در کپز آنتالیا(Kepez) - قیمت ملک در کپز آنتالیا

کپز در شمال آنتالیا و در حومه واقع شده است. قیمت ملک در کپز در مقایسه با سایر مناطق آنتالیا ارزانتر است. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک واحد آپارتمان در کپز آنتالیا ۵۰۰ هزار لیر(۱ میلیارد تومان) می‌ باشد. با ۵۱۰ هزار لیر می‌ توانید یک واحد آپارتمان ۸۵ متری، ۱ خوابه و ۵ سال ساخت در این منطقه خریداری کنید. در صورتی که ترجیح می‌ دهید ملک نوساز خریداری کنید، باید حداقل ۶۰۰ هزار لیر برای خرید یک واحد آپارتمان ۶۰ متری ۱ خوابه پرداخت کنید.

پروژه جدید در منطقه مسکونی کپز آنتالیا برای سرمایه گذاری آنتالیا / کپز پروژه جدید در منطقه کپز آنتالیا، ترکیه، فرصتی برای سرمایه‌گذاری در ملکی با موقعیت عالی، طراحی مدرن، امکانات برتر و کیفیت زندگی بالا ارائه می‌دهد. این منطقه فاصله نسبتاً کوتاهی تا مناطق تفریحی و گردشگری مهم آنتالیا دارد، و با فضای آرام و خصوصی خود، مکانی ایده‌آل برای زندگی یا استراحت است. افزایش تقاضا برای املاک، بازگشت سرمایه بالا، کیفیت زندگی بالا، رشد اقتصادی ترکیه و سیاست‌های دولتی که تشویق به سرمایه‌گذاری می‌کنند، همگی باعث افزایش قیمت خرید ملک در این منطقه شده‌اند. این فرصت سرمایه‌گذاری یکتا را از دست ندهید.

قیمت ملک در کپز آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 70 1،785،000
آپارتمان دو خوابه 80 2،450،000
آپارتمان سه خوابه 100 3،400،000
ویلا(۴ خوابه) 195 6،650،000

خرید ملک در کنیالتی آنتالیا(Konyaaltı) – قیمت ملک در کنیالتی آنتالیا

 آنتالیا / کنیالتی

قیمت خرید آپارتمان 3 خوابه در لیمان آنتالیا نزدیک سه شنبه بازار این آپارتمان دارای فاصله کوتاه تا سه شنبه بازار می باشد. منطقه لیمان در آنتالیا، در غرب شهر آنتالیا قرار دارد و در حاشیه دریا مدیترانه قرار دارد. قیمت فروش خانه در لیمان کنیالتی در 4 سال گذشته بیش از 760 درصد پیشرفت داشته است. مقایسه هزینه های زندگی در آنتالیا در مقایسه با سایر شهر های اروپایی بیانگر پایین بودن هزینه ها در شهر آنتالیا است.

قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا در منطقه کنیالتی آنتالیا به دلیل افزایش تقاضا در چند سال اخیر، افزایش یافته است. بسته به اینکه ملک خریداری شده چقدر با ساحل دریا فاصله دارد و اینکه نوساز است یا خیر، قیمت‌ ها متفاوت می‌ باشند. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک واحد آپارتمان در این منطقه ۸۰۰ هزار لیر می‌ باشد. برای خرید ویلاهای لاکچری در این منطقه باید چیزی حدود ۷ میلیون لیر(۱۴ میلیارد تومان) بپردازید.

در آنتالیا سواحل متعددی وجود دارد و از میان آنها ساحل کنیالتی جزو محبوب ترین سواحل این شهر به شمار می رود. از امکانات این ساحل زیبا می توان به مراکز تفریحی، رستوران ها، فضای پاکیزه و صندلی های آفتاب و… اشاره کرد. این ساحل فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد و دسترسی به آن آسان است.

مجتمع مسکونی مجهز در هورما کنیالتی که نام آن سیته ماونتین پالاس می باشد دارای تمام امکانات تفریحی برای ساکنین خود می باشد. این مجتمع در جوار کوه های زیبا و سرسبز کنیالتی واقع شده است و فاصله کوتاهی تا دریا مدیترانه دارد. ساحل کنیالتی یکی از مشهور ترین سواحل تفریحی جنوب ترکیه به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در آنتالیا و بازدید از این خانه 3 خوابه در هورما کنیالتی با ما تماس بگیرید.

قیمت ملک در کنیالتی آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 65 2،400،000
آپارتمان دو خوابه 75 3،950،000
آپارتمان سه خوابه 125 4،950،000
ویلا(۴ خوابه) 220 8،750،000

خرید ملک در مراد پاشا آنتالیا(Muratpaşa) – قیمت ملک در مراد پاشا آنتالیا

 

آپارتمان 2 خوابه بازسازی شده در لارا گوزل اوبا آنتالیا با موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به ساحل، فرودگاه و مناطق گردشگری، یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری و زندگی است. هزینه‌های زندگی در آنتالیا کمتر از ماربیا اسپانیا است و با توجه به رشد گردشگری و توسعه شهری در آنتالیا، قیمت ملک‌ها در این منطقه در حال افزایش است.

یکی از معروف‌ترین مناطق آنتالیا، منطقه مراد پاشا می‌باشد که منطقه‌ ای توریستی بوده و موقعیت‌ مناسبی برای سرمایه‌ گذاری در بازار ملک و مستغلات می‌ باشد. برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۴۰ متری در این منطقه باید حداقل ۶۵۰ هزار لیر بپردازید.

آنتالیا با سواحل زیبا، آب و هوای مدیترانه‌ای، امکانات تفریحی و اجتماعی فراوان و موقعیت استراتژیک خود، یکی از مقاصد برتر خرید مسکن در سال‌های اخیر شده است. مجتمع لوکس در منطقه لارا با امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و پارکینگ سرپوشیده، فرصتی استثنایی برای خرید ملک به صورت اقساطی در آنتالیا فراهم می‌کند. تیم ما آماده است تا شما را در خرید ملک مطلوبتان در آنتالیا همراهی کند.

قیمت ملک در مراد پاشا آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 50 2،800،000
آپارتمان دو خوابه 85 4،100،000
آپارتمان سه خوابه 110 6،500،000
ویلا(۴ خوابه) 250 9،000،000

 

 

خرید ملک در بلک آنتالیا(belek) – قیمت ملک در بلک آنتالیا

خرید ملک در بلک آنتالیا(belek) - قیمت ملک در بلک آنتالیا

یکی از مناطق لوکس آنتالیا که ایرانیان ترجیح می‌دهند در آن سکونت داشته باشند، منطقه بلک می‌ باشد. قیمت ملک در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق آنتالیا گران‌ تر است. برای خرید یک واحد آپارتمان لوکس ۴ خوابه با کلیه امکانات نظیر استخر، سونا و جکوزی باید چیزی حدود ۲ میلیون لیر(۴ میلیارد تومان) بپردازید.

قیمت ملک در بلک آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) قیمت(لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 55 2،200،000
آپارتمان دو خوابه 95 3،150،000
آپارتمان سه خوابه 135 5،200،000
ویلا(۴ خوابه) 225 7،800،000

خرید ملک مناسب در آنتالیا ترکیه


آنتالیا آکسو یکی از محله‌های معروف در آنتالیا است. بسیاری از خریداران خارجی، به دنبال خرید خانه های لوکس و آپارتمان‌های با تمام امکانات در آنتالیا آکسو هستند. با توجه به ویژگی‌های این مجتمع، می‌توان گفت که اینجا برای سکونت و سرمایه گذاری، می تواند یک گزینه جذاب به حساب آید.

در صورتی که قصد دارید برای خرید ملک ارزان در آنتالیا اقدام کنید، منطقه کپز برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. قیمت آپارتمان در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق آنتالیا ارزان‌تر است. با سرمایه‌ای حدود ۵۰۰ هزار لیر(ا میلیارد تومان) می‌ توانید برای خرید یک واحد آپارتمان با متراژ پایین در این منطقه اقدام کنید.

دریافت اقامت و شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا


دریافت اقامت و شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا

یکی از بهترین روش‌ های دریافت اقامت و شهروندی ترکیه، خرید خانه و آپارتمان در آنتالیا می‌ باشد. با خرید یک واحد آپارتمان یا ویلا، با حداقل ارزش ۲۵۰ هزار دلار در آنتالیا می‌ توانید بلافاصله برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه اقدام کنید. همچنین با خرید ملک با ارزش کمتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار نیز اقامت موقت ترکیه به شما اعطا خواهد شد که هرساله قابلیت تمدید خواهد داشت. بعد از گذشت ۵ سال هم می‌توانید برای دریافت شهروندی ترکیه اقدام کنید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، مقاله دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را مطالعه کنید.

مراحل خرید خانه و قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا


  1. در مرحله اول باید در مورد محله مورد نظر و نوع ملک تصمیم‌ گیری کنید. در کدام منطقه آنتالیا قصد دارید خانه بخرید. سمت دریا یا سمت جنگل؟ قصد خرید آپارتمان دارید یا ویلا؟ ترجیح می‌دهید آپارتمان نوساز خریداری کنید یا قدیمی؟
  2. در مرحله بعد باید برای دریافت کد مالیاتی به اداره مالیات ترکیه در منطقه‌ای که سکونت دارید مراجعه کنید.
  3. در این مرحله باید برای افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک‌‌های ترکیه اقدام کنید. اکثر ایرانیان زراعت بانک را برای افتتاح حساب بانکی انتخاب می‌کنند.
  4. در این مرحله باید برای بازدید املاک پیشنهاد شده توسط مشاور املاک ایرانی در ترکیه اقدام کنید.
  5. پس از بازدید ملک و انتخاب گزینه نهایی باید مبلغی را بابت پیش پرداخت به حساب صاحب ملک واریز نمایید.
  6. در این مرحله ملک مورد نظر توسط کارشناس شهرداری ارزش گذاری می‌ شود.
  7. در این مرحله کارهای انتقال سند انجام شده و باقی مانده مبلغ را به حساب صاحب ملک واریز می‌ کنید.
  8. ظرف مدت کمتر از یک هفته سند مالکیت ملک خریداری شده به شما تحویل داده خواهد شد.
  9. از طریق اداره مهاجرت ترکیه می‌ توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت اقامت ترکیه درخواست بدهید.
  10. در این مرحله باید در روز تعیین شده به اداره مهاجرت مراجعه کنید(به هنگام مراجعه به اداره مهاجرت مدارک لازم را همراه داشته باشید، ممکن است از شما سوالاتی پرسیده شود).
  11. سپس باید حق بیمه یکساله را پرداخت کنید.
  12. کارت اقامت یکساله به آدرس شما ارسال خواهد شد.
  13. درصورتی که شرایط لازم برای دریافت شهروندی ترکیه را دارا باشید، از همان ابتدا می‌توانید برای دریافت حق شهروندی اقدام کنید.

پرسش‌ های متداول در خصوص قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا


حداقل سرمایه لازم برای خرید خانه مناسب در آنتالیا ترکیه چقدر است؟

حداقل سرمایه لازم برای خرید خانه مناسب در آنتالیا حدود دو میلیون لیر (5 میلیارد تومان) می‌توانید برای خرید آپارتمان در آنتالیا اقدام کنید.

حداقل سرمایه لازم برای خرید آپارتمان لوکس در آنتالیا ترکیه چقدر است؟

حداقل سرمایه لازم برای خرید آپارتمان لوکس در آنتالیا حدود 3 میلیون لیر(7 ونیم میلیارد تومان) می‌ توانید برای خرید آپارتمان لوکس در آنتالیا اقدام کنید. در نظر داشته باشید برای خرید آپارتمانهای شیک و لاکچری در آنتالیا باید حدود 5 میلیون لیر بپردازید.

با خرید آپارتمان در آنتالیا با چه مبلغی می توان برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کرد؟

با خرید آپارتمان ، ویلا ، زمین ، یا سایر ملک و املاک در آنتالیا می‌توانید برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کنید. چنانچه ارزش خانه یا آپارتمان خریداری شده بیش از 250،000  دلار باشد، شما بلافاصله می‌توانید برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه اقدام نمایید. همچنین با خرید ملک با ارزش کمتر از ۲۵۰ هزار دلار، اقامت موقت ترکیه به شما اعطا می‌گردد که هرساله می‌توانید برای تمدید آن اقدام کنید.

خرید ملک در شهر آنتالیا بهتر است یا استانبول؟

قیمت ملک در آنتالیا در مقایسه با استانبول مناسب‌تر است. همچنین درصورتیکه شلوغی استانبول برایتان آزار دهنده است و به دنبال زندگی با آرامش خاطر بیشتری هستید بهتر است به خرید ملک در استانبول فکر نکنید و آنتالیا بهترین گزینه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱ دیدگاه برای “قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *