قیمت ملک در آنتالیا

قیمت ملک در آنتالیا

قیمت ملک در آنتالیا

مروری بر قیمت ملک در آنتالیا ، چالشهای ناشی از افزایش دیوانه کننده قیمت املاک در ترکیه و بررسی اینکه آیا خرید ملک در آنتالیا هنوز به صرفه است یا نه؟

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک در آنتالیا داشته‌ اند، قیمت آپارتمان در آنتالیا در 3 سال اخیر رشد بسیاری داشته است. و پیش‌بینی می‌ شود این رشد قیمت در سال‌ های آینده هم ادامه داشته باشد.

بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری در کشور ترکیه، خرید ملک در آنتالیا می‌ باشد؛ چرا که با سرمایه‌ ای معقول می‌ توانید در محیطی مناسب سرمایه‌ گذاری کنید و از این طریق برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کنید. علاوه‌ بر این از آنجایی که  استان آنتالیا یک استان  توریستی است، می‌ توانید خانه خریداری شده را اجاره دهید و از این طریق هم درآمدزایی کنید.

 

ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت تایماز از طریق شماره های :

  • 0098-912-855-1747  تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-531-684-2535   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-686-5704   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام
  • 0090-537-031-1382   تماس مستقیم، واتس اپ و تلگرام

 

 

مزایای خرید ملک در آنتالیا:

  • با توجه به قیمت آپارتمان در آنتالیا ، خرید ملک یکی از آسان‌ ترین روش‌ ها برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه می‌ باشد.
  • همچنین قیمت ملک در آنتالیا در مقایسه با استانبول، آنکارا و ازمیر بسیار ارزانتر است.
  • درصورتی که بودجه کافی برای خرید ملک در استانهایی مثل آنکارا و استانبول را ندارید، می‌ توانید برای خرید ملک در آنتالیا به صورت اقساطی اقدام کنید.
  • موقعیت ممتاز توریستی و جاذبه های بینظیر آنتالیا سرمایه‌گذاران خارجی را به این منطقه جذب کرده است و با سرمایه‌گذاری در بازار ملک این منطقه سود خوبی نصیب شما خواهد شد.

 

قیمت آپارتمان در آنتالیا
قیمت آپارتمان در آنتالیا

قیمت خانه در آنتالیا

قیمت خانه در آنتالیا

 

توجه : به دلیل اینکه شهروندان ایرانی، با قوانین مهاجرتی کشور ترکیه آشنایی کامل ندارند و از طرفی دیگر به زبان ترکی استانبولی نیز تسلط کافی ندارند، بهتر است از راهنمایی‌ های یک مشاور آگاه به قوانین و قابل اعتماد بهره بگیرند. شرکت تایماز آنتالیا با کادری مجرب از مشاوران حرفه‌ ای، صفر تا صد پروسه خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت و شهروندی شما را بر عهده می‌ گیرد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی می‌ باشند.

 

مراحل خرید خانه و آپارتمان در آنتالیا


  1. در مرحله اول باید در مورد محله مورد نظر و نوع ملک تصمیم‌ گیری کنید. اینکه قیمت ملک در آنتالیا وابسته به محله ایست که انتخاب میکنید در کدام منطقه آنتالیا قصد دارید خانه بخرید؟ سمت دریا یا سمت جنگل؟ قصد خرید آپارتمان دارید یا ویلا؟ ترجیح می‌دهید آپارتمان نوساز خریداری کنید یا قدیمی؟
  2. در مرحله بعد باید برای دریافت کد مالیاتی به اداره مالیات ترکیه در منطقه‌ای که سکونت دارید مراجعه کنید.
  3. در این مرحله باید برای افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک‌‌های ترکیه اقدام کنید. اکثر ایرانیان زراعت بانک را برای افتتاح حساب بانکی انتخاب می‌کنند.
  4. در این مرحله باید برای بازدید املاک پیشنهاد شده توسط مشاور املاک ایرانی در ترکیه اقدام کنید.
  5. پس از بازدید ملک و انتخاب گزینه نهایی باید مبلغی را بابت پیش پرداخت به حساب صاحب ملک واریز نمایید.
  6. در این مرحله ملک مورد نظر توسط کارشناس شهرداری ارزش گذاری می‌ شود.
  7. در این مرحله کارهای انتقال سند انجام شده و باقی مانده مبلغ را به حساب صاحب ملک واریز می‌ کنید.
  8. ظرف مدت کمتر از یک هفته سند مالکیت ملک خریداری شده به شما تحویل داده خواهد شد.
  9. از طریق اداره مهاجرت ترکیه می‌ توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت اقامت ترکیه درخواست بدهید.
  10. در این مرحله باید در روز تعیین شده به اداره مهاجرت مراجعه کنید(به هنگام مراجعه به اداره مهاجرت مدارک لازم را همراه داشته باشید، ممکن است از شما سوالاتی پرسیده شود).
  11. سپس باید حق بیمه یکساله را پرداخت کنید.
  12. کارت اقامت یکساله به آدرس شما ارسال خواهد شد.
  13. درصورتی که شرایط لازم برای دریافت شهروندی ترکیه را دارا باشید، از همان ابتدا می‌توانید برای دریافت حق شهروندی اقدام کنید.

 

نمای داخل آپارتمان در آنتالیا

 

نکات مهم قبل از خرید و فروش ملک در آنتالیا

با توجه به کاهش قیمت آپارتمان در آنتالیا، سرمایه گذاران خارجی که به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستند، عموماً از طریق مسیر سرمایه گذاری در املاک اقدام می کنند. حداقل مبلغ واجد شرایط برای خرید ملک در ترکیه نزدیک به 2 میلیون لیر حدودا معادل 4.000.000.000 به تومان است، که اخذ اقامت ترکیه را به یکی از جذاب ترین اقامت های جهان از طریق برنامه های سرمایه گذاری تبدیل می کند.

شهرت توریستی آنتالیا با تبدیل شدن به اولین مقصد گردشگران خارجی (به ویژه اروپایی ها و روس ها) به دلیل قرار گرفتن در آب های گرم در ساحل مدیترانه به دست آمد.
آنتالیا با طبیعت شگفت انگیز و سواحل جادویی آن مشخص می شود و املاک آن با بازده سرمایه گذاری بالایی که دارند به دلیل تعداد زیادی از گردشگرانی که در فصول گردشگری به آن می آیند متمایز می شود که بسیاری از کسانی که مایل به خرید ملک در این شهر هستند را برمی انگیزد.پس از خرید خانه در آنتالیا غافل نشوید و در لیست خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که در برخی از نقاط آنتالیا مثل کنیالتی ، بدلیل اشباع توزیع جمعیت خارجی ها در منطقه ، اقامت از طریق خرید ملک در آنتالیا مقدور نیست و باید در مناطق دیگر اقدام نمایید.

از مزایای مالکیت و سرمایه گذاری ملکی در آنتالیا، در درجه اول به اهمیت توریستی، اقتصادی و موقعیت جغرافیایی این شهر باز می گردد؛ زیرا دارای مزایای متعددی است که به ندرت در دیگر شهرهای ترکیه یافت می شود. علاوه بر مزایای نامبرده، طبیعت زیبا، آب و هوای معتدل، سواحل دلربا و شگفت انگیز، وجود طیف وسیعی از امکانات خدماتی یکپارچه، زیر ساخت های مدرن و بسیاری از امکانات دیگر، مسببات جذب بیش از بیش توریست ها را فراهم آورده و مسافران زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب کرده است؛ با این وصف با قاطعیت تمام می توان گفت: خرید ملک در آنتالیا، یعنی خرید ملک در شهری توریستی با بهترین امکانات و به تبع آن یعنی رشد چشمگیر سرمایه شما و کسب بازدهی بالا به ویژه در موسم گردشگری. همانطور که بارها گفته ایم، خرید ملک در آنتالیا و اجاره دادن آن به توریست ها به ویژه در موسم گردشگری، گزینه ای بی نظیر و سود آور بوده که بازدهی خوبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد؛ لیکن فراموش نکنید، منظور ما از سرمایه گذاری ملکی در آنتالیا، انتخاب ملکی مناسب در مناطقی است که همواره شاهد حضور چشمگیر گردشگران بوده و دارای چش

 

جدول قیمت انواع املاک در آنتالیا

 

قیمت ملک در آنتالیا
نوع ملک متراژ(متر مربع) شروع قیمت از (لیر ترکیه)
آپارتمان یک خوابه 40-60 1،800،000
آپارتمان دو خوابه 60-90 2،200،000
آپارتمان سه خوابه 100-170 3،000،000
ویلا(۳ خوابه) 100-220 5،000،000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *